Mycket testosteron?

Mer
7 år 3 månader sedan #897566 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Mycket testosteron?
Testosteron ökar hjärnans känslighet för dopamin och kanske kan förvärra psykoser av den anledningen.
www.viska.se/nyheter1/4-nya-roen/4515-te...eron-och-schizofreni
Mer
7 år 3 månader sedan #897584 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Mycket testosteron?

Geta skrev: Gäller det också kvinnor? Har man ingen sexlust om man ser ut som gubbe A.


men man bör inte ta testosteron enbart är bättre om man tar något testosteron höjande medel i stället tex hcg.

Humant koriongonadotropin – Wikipedia
Mer
7 år 3 månader sedan #897620 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mycket testosteron?
Rent förkastligt med testosteron. Man skall äta de ämnen som skapar förutsättningar för kroppen att själv skapa testosteron där det bildas i kroppen.

Alltså de ämnen kroppen själv tillverkar testosteron utav i kroppen

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 månader sedan #897621 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Mycket testosteron?
Själv är jag gående på slak lina.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
7 år 3 månader sedan #897658 av Kloppe
Svar från Kloppe i ämnet Mycket testosteron?
Jag köpte en gång tre små burkar testosteron precursor på nätet. Det motsvarar tre månaders behov. Tror inte att det var testosteron i kapslarna. Utan det var ämnen som underlättar produktion av testosteron i kroppen. Kändes nästan ingenting, men rösten blev lite mörkare :flex

Det blir bättre och bättre dag för dag.
Mer
7 år 3 månader sedan #897663 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Mycket testosteron?

Nissegossen skrev: Rent förkastligt med testosteron. Man skall äta de ämnen som skapar förutsättningar för kroppen att själv skapa testosteron där det bildas i kroppen.

Alltså de ämnen kroppen själv tillverkar testosteron utav i kroppen


sant det tillför man testosteron så slår man ut den egna produktionen sant det. :!:

men denna här medicinen kan man ta för att få större pungkulor


sv.wikipedia.org/wiki/Humant_koriongonadotropin

jag fick den vid 21 års ålder för taskiga världen.