Har feber, förkyld, ont i halsen, öron och huvudvärk

Mer
6 år 8 månader sedan #965051 av Geta

lonely skrev: Fick honung med hett vatten och te! Är det bra? Har ingen aning!

Det lindrar men botar nog inte. Låt tiden ha sin gång.
Mer
6 år 8 månader sedan #965052 av Nissegossen
[youtube:2klur7a8]Qg-md8geRkU[/youtube:2klur7a8]

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 8 månader sedan #965086 av memphis
Själv funderar jag på att boka en andeutdrivare, av olika skäl. Det finns oförklarliga förklaringar. Jag är ju ingen utpräglat kristen person men, i detta fall finns ingen annan att lita på tycker jag. Därför håller jag på att göra kors av pinnar, ska ha ett i varje rum. Idag var det något odrägligt som hasade i trappan efter mig. Jag vill vara i fred från detta.
Mer
6 år 8 månader sedan #965088 av Nissegossen
Korsvirke?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 8 månader sedan #965093 av memphis
:D ja det kan man ju säga!! :väggen
Mer
6 år 8 månader sedan #965098 av Nissegossen
Skämt åsido, en granne har rådfrågat mig, för i deras lägenhet finns det något som stoppar mig från att gå in där. De säger att min lägenhet är inte alls sådan, det är hemtrivsamt här och folk säger att det är roligt att vara här. Dock har jag sett folk sitta i den gamla soffan jag hade, det var barn och vuxna och en tanta satt och stickade när jag såg det. En dag kom en tjej upp hon satte sig mitt emot mig, hon var inte nykter och hon tog den hushållsrulle vid papperskorgen slängde den i soffan och utropade vad fan glor ni på. Hon såg samma sak jag själv sett, men i min lägenhet är det lugnt.

Ytterligare om jag vet att de kommer besök så bränner jag lagerblad då det skapar lugn i lägenheten och gör det rofullt att vara här och det ger en god stämning i lägenheten.

Ang ande utdrivning är det bästa en katolsk präst, de tar det på allvar en präst i svenska kyrkan skulle säga dig att du oroar dig i onödan.

I den lägenheten min granne bor i känner ju jag att den som ockuperat lägenheten inte vill ha folk där och liksom mobbar de som numera bor där. Det kan ha hänt något verkligt elakt det går inte att sätta fingret på det.

Katolsk präst, givet om det gäller ande utdrivning som sagt.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum