En bröstoperation?

Mer
6 år 4 veckor sedan - 6 år 4 veckor sedan #1041402 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet en bröstoperation.?
Har du sagt till honom att du har ont i brösten samt att du har bröstutveckling?

Normal testosteron är mellan 12-30 mnol om jag inte minns fel. Så spannet är väldigt stort. Du kanske ligger uppåt 30 när du kanske normalt förr låg på 12. Detta varierar väldigt mycket från individ till individ.

"Testosteronnivåerna hos män är normalt 10-30 nmol/L. Behovet av testosteron är dock inte detsamma för alla hormonets effekter. Dessutom varierar testosteronnivåerna, på grund av indviduella skilllnader i känslighet för hormonet. Detta tillsammans med det faktum att testosteron i blod delvis är bundet i ett inaktivt komplex med SHBG gör tolkningen av testosteronnivån något svårare i en del fall. Det finns ingen exakt gräns för vad som är normalt och laboratorieanalys av S-testosteron är endast vägledande. "

www.internetmedicin.se/page.aspx?id=2306

Anchored in Christ ✟

Last edit: 6 år 4 veckor sedan by Zoidar.
Mer
6 år 4 veckor sedan #1041407 av Geta
Svar från Geta i ämnet en bröstoperation.?
Jag tror inte att man kan tvinga sig till en operation. En skönhetsoperation anses ju inte vara en nödvändig operation.
Mer
6 år 4 veckor sedan #1041408 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet en bröstoperation.?

charlie2 skrev: kolla med vårdcentralen be att få göra ett testosteron blod prov där så kan de kolla dina nivåer om du behöver testo.

Jag har redan gjort det testet och de tog ett blodprov, det visade sig vara på en skala typ 11 toppen var 33, jag hade 25 därför får jag inget

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 veckor sedan #1041418 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet en bröstoperation.?
ja just det mäter NmL tror jag jag hade ca 10 eller 9 därför så fick jag det utskrivet.

jag fick HCG vid 21 års på grund av låga nivåer.
sedan så råkade jag noll nivån vid 28 års ålder med androcur.
Mer
6 år 4 veckor sedan #1041419 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet en bröstoperation.?
vad bra att du hade en högnivå i alla fall det är ju positivt.
Mer
6 år 4 veckor sedan #1041420 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet en bröstoperation.?
nej jag har inte sagt att det gör ont i brösten.
men jag tror att han vet det ändå i alla fall.

kommer det in en könsbytare som är kvinna och vill bli man så får han sina tuttar bort opererade men kommer det in en psyke sjuk man som vill bli av med tuttarna så då får han skylla sig själv.