En bröstoperation?

Mer
6 år 3 veckor sedan #1041339 av rymd
Svar från rymd i ämnet en bröstoperation.?
Jaha, kör på då.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1041340 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet en bröstoperation.?
det kanske vore en bra ide att minska nivån lite vem vet.:? :?:
Mer
6 år 3 veckor sedan #1041341 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet en bröstoperation.?

charlie2 skrev: ja varför inte man kanske skulle sänka nivån då.:o
skall kolla med läkaren då.:? :?:


Det låter klokt.

Anchored in Christ ✟

Mer
6 år 3 veckor sedan #1041364 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet En bröstoperation?
nej min föräldrar säger att det är läkaren på ks eftersom han skriver ut testo gel till mig.
han träffar jag ca 5 min en gång per år men han är schyst och verkar trevlig men han säger också att allt är normalt.:o
Mer
6 år 3 veckor sedan - 6 år 3 veckor sedan #1041402 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet en bröstoperation.?
Har du sagt till honom att du har ont i brösten samt att du har bröstutveckling?

Normal testosteron är mellan 12-30 mnol om jag inte minns fel. Så spannet är väldigt stort. Du kanske ligger uppåt 30 när du kanske normalt förr låg på 12. Detta varierar väldigt mycket från individ till individ.

"Testosteronnivåerna hos män är normalt 10-30 nmol/L. Behovet av testosteron är dock inte detsamma för alla hormonets effekter. Dessutom varierar testosteronnivåerna, på grund av indviduella skilllnader i känslighet för hormonet. Detta tillsammans med det faktum att testosteron i blod delvis är bundet i ett inaktivt komplex med SHBG gör tolkningen av testosteronnivån något svårare i en del fall. Det finns ingen exakt gräns för vad som är normalt och laboratorieanalys av S-testosteron är endast vägledande. "

www.internetmedicin.se/page.aspx?id=2306

Anchored in Christ ✟

Last edit: 6 år 3 veckor sedan by Zoidar.
Mer
6 år 3 veckor sedan #1041407 av Geta
Svar från Geta i ämnet en bröstoperation.?
Jag tror inte att man kan tvinga sig till en operation. En skönhetsoperation anses ju inte vara en nödvändig operation.