Värmeslag

  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
5 år 9 månader sedan #1073365 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Värmeslag
Ja, keyboarden som är trådlös slocknade igår kväll, man måste tydligen stänga av keyboarden när man inte använder den. Ja jag ska äta mindre idag! Men både Geta och ispegelland drabbades av samma problem som jag, men i en annan version förstås.

Vars är världen på väg?
Mer
5 år 9 månader sedan #1073367 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Värmeslag
Ispegelland, det batteriet har jag nog, det är samtidigt det vanligaste c-Mos batteriet som sitter i en dator. Det sitter på kretskortet och det lägger av vid ca; 10 år och då får man byta batteri annars fungerar datorn inte som den ska. Det första tecknet är att tid och datum inte fungerar. Då dags för nytt batteri eller ny dator.

Kan ju skicka ett till dig, jag har en karta med sådana batterier

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
  • Geta
  • Författare till inlägg
  • Borta
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
Mer
5 år 9 månader sedan - 5 år 9 månader sedan #1073388 av Geta
Svar från Geta i ämnet Värmeslag
Nu har jag kokt vätskeersättning och ställt i kylskåpet. Ska köpa citron och chips. Chipsen är för saltet.
Last edit: 5 år 9 månader sedan by Geta.
Mer
5 år 9 månader sedan #1073415 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Värmeslag
Jag köper i bland salta hårda grodor på Willys, det är standard och det ligger här i en före detta lösvikts godis ask Kroppen kräver den ungefär som en gravid som barnet i henne vill ha murbruk ifråga om konstiga val och suger på murbruk

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 9 månader sedan #1073416 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Värmeslag
Jag trivs rätt bra i värmen, man kan bada
Mer
5 år 9 månader sedan #1073418 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Värmeslag
Har inte ens badat mina lurviga

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum