Helt plötsligt ska man bli undersökt!

Mer
5 år 4 månader sedan #1117007 av Fantasio
Du har varit medlem några år (jag kollade), så då är det nog inte något schizofrenirelaterat. Epilepsi (eller vad det heter) är säkert inte att leka med. Bra att du blir undersökt.
Mer
5 år 4 månader sedan #1117008 av Shadow
Det kan jag inte påstå direkt. Det är inte vanligt vad jag vet att man får det vid ep anfall.
Mer
5 år 4 månader sedan #1117025 av MsTibbs
De misstänkte EP eller vanliga hallucinationer på mig
  • RainDrops
  • Besökare
  • Besökare
5 år 4 månader sedan #1117072 av RainDrops
Svar från RainDrops i ämnet Helt plötsligt ska man bli undersökt!
Shadow det är en rutingrej att röntga hjärnan idag! Inkompetenta läkare skiter fullständigt i sånt och allt annat ger dig nån slumpmässig medicin skickar hem dig helt utan vidare och utan du har nåt sagt till om! Och du får ensam deala med din sjukdom utan stöd och hjälp vilket händer många!

Dessutom tänk om det är nån inflammation i hjärnan och då finns det mediciner som gör dig helt frisk! Jag skulle inte skita röntga hjärnan vilket jag inte heller gjorde när dom skickade mig dit som otur var det ingen inflammation i hjärnan! Annars hade jag vart frisk idag!
  • Metrogirl
  • Besökare
  • Besökare
5 år 4 månader sedan - 5 år 3 månader sedan #1117099 av Metrogirl
Svar från Metrogirl i ämnet Helt plötsligt ska man bli undersökt!
hur är din funktions nivå

klarar du laga mat?

tror inte han är seriös om han inte ställde frågor till dig
anmäl till ivo
Last edit: 5 år 3 månader sedan by Admin1.
Mer
5 år 4 månader sedan #1117110 av Nissegossen
Det är pga att psykossjukdom gör att det kan förväxlas med en hjärntumör så man gör en röntgen enbart för att utesluta en kroppslig sjukdom dvs en hjärntumör.

Det är en ren undersökning bara för att utesluta att det är för att se om det är en annan sjukdom än psykossjukdom.

Du bör absolut göra röntgen av hjärnan Shadow

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum