Testosteronbrist?

Mer
5 år 2 månader sedan #1129257 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Testosteronbrist?

Geta skrev: Det var inte lång tid. Det måste ha varit ungefär som när jag tog statiner mot det onda kolesterolet. Fick svaga muskler och värk i musklerna.


Det är vad de gör på fängelse, en här menade på att man skall skära av allt och amputera vederbörande vet inte vad hen pratar om. När de kommer ut från fängelse får de inte det lagligt Det räknas förövrigt som doping

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 2 månader sedan #1129259 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Testosteronbrist?
ja visst jag visade upp tabletterna för honom på jobbet så han såg det med egna ögon.
Mer
5 år 2 månader sedan #1129261 av Geta
Svar från Geta i ämnet Testosteronbrist?
Därför är det väl inte säkert att han visste vad det var. Gode män har nog inte så bra kunskaper om läkemedel över lag.
Mer
5 år 2 månader sedan #1129267 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Testosteronbrist?
spelar ingen egentligen roll jag får skylla mig själv det var jag själv som köpte det.
Mer
5 år 2 månader sedan #1129280 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Testosteronbrist?
Androcur finns väl bara på recept? Min fina goa vän (kvinna) fick eländet utskrivet på recept p g a acne. Hon var redan finlemmad med lite muskler så hon tappade all kraft och blev kroniskt psykotisk. Sitter nu på gruppboende.
Mer
5 år 2 månader sedan #1129285 av charlie2
Svar från charlie2 i ämnet Testosteronbrist?
ja det är olagligt att köpa detta olagligt det är väldigt olagligt det.:stopp :ajaj
medciner skall bara tas om man får det av läkaren.