Varför så vill inte denna mottagningen operera mig?

Mer
5 år 1 månad sedan #1137950 av Geta
Du ska ha använt kvinnligt könshormon någon månad. Det är nog för kort tid för att få kvinnliga bröst.
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1137953 av Zoidar
Han tar ju för mycket testosteron, ganska uppenbart. Idrottare över hela världen har haft detta problemet.

Testosterondosen påverkar östrogenet. Mycket testosteron innebär mer östrogen och aromatisering vilket ger värk i bröst och kvinnobröst.

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 1 månad sedan by Zoidar.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137955 av Geta
Det är väl läkare som ordinerar testosteronet till charlie2.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137956 av Nissegossen
Har bara läst trådens namn och har slagit fast att detta ämne kan inte Charlie lämna trots alla ggr han har dragit upp exakt samma sak jag är trött på det är ni?

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1137957 av Zoidar

Geta skrev: Det är väl läkare som ordinerar testosteronet till charlie2.

Ja, men normalmängden är så varierande att man måste individanpassa. "Normaldos" för mig kan vara för hög eller för låg för en annan.

Läkare har inte alltid koll. En väns fru fick 8 mediciner innan hon själv föreslog undersökning. Då hittade de fel på sköldkörtel och hon kunde klara sig på 1 medicin. Man ska lyssna på läkare, men alltid kolla upp fakta själv.

Säger detta en sista gång Charlie, vill du bli av med problemet behöver du minska testosteronet. Tack och hej!

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137967 av Geta
Ja, det går inte att helt lita på läkare. Min psykiater satte ut min antipsykotika. Kort därefter blev jag vrålpsykotisk och fick hämtas av polis.