Varför så vill inte denna mottagningen operera mig?

Mer
5 år 1 månad sedan - 5 år 1 månad sedan #1137957 av Zoidar

Geta skrev: Det är väl läkare som ordinerar testosteronet till charlie2.

Ja, men normalmängden är så varierande att man måste individanpassa. "Normaldos" för mig kan vara för hög eller för låg för en annan.

Läkare har inte alltid koll. En väns fru fick 8 mediciner innan hon själv föreslog undersökning. Då hittade de fel på sköldkörtel och hon kunde klara sig på 1 medicin. Man ska lyssna på läkare, men alltid kolla upp fakta själv.

Säger detta en sista gång Charlie, vill du bli av med problemet behöver du minska testosteronet. Tack och hej!

Anchored in Christ ✟

Last edit: 5 år 1 månad sedan by Admin1.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137967 av Geta
Ja, det går inte att helt lita på läkare. Min psykiater satte ut min antipsykotika. Kort därefter blev jag vrålpsykotisk och fick hämtas av polis.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137969 av memphis
Har sagt det några gånger nu Charlie men du tar inte in info. BOKA en PRIVAT klinik.
Mer
5 år 1 månad sedan #1137970 av Zoidar

Geta skrev: Ja, det går inte att helt lita på läkare. Min psykiater satte ut min antipsykotika. Kort därefter blev jag vrålpsykotisk och fick hämtas av polis.


Usch vilken dålig läkare! Min första psykiater föreslog att min antipsykotika skulle sättas ut och efter min förra psykos nästan kostat mig mitt liv. Helt vansinne! Verkligen oansvarigt!

Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 1 månad sedan #1137971 av Miika
Samma sak har hänt här!
Mer
5 år 1 månad sedan #1137972 av Geta
Läkaren trodde att hon hade botat mig med psykoterapi.