Sköldkörtel

Mer
4 år 2 månader sedan #1228644 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Sköldkörtel
Det finns oxå hypertyreos, för mycket...då kan man få giftstruma och bi hyper.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1228702 av memphis
Svar från memphis i ämnet Sköldkörtel
Det är väl nästan värre att ha hypertyreos än hypotyreos, för får man struma ser man förfärlig ut. Min mycket hatade förrförra hyresvärdinna hade haft struma för bra många år sedan., och hon såg fortfarande fördjävlig ut med sina stora stirrande ögon. Jag vet iofs inte hur hon såg ut innan sjukdomen. Hon kan ju ha varit ful hela tiden.

Det kan också vara så att hon såg rätt normal ut men jag hatade henne så mycket så hon blev ful för mig. Det var hennes ögon jag inte kunde med. De var liksom så stirrande och kalla.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by memphis.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228726 av Rrusheflower
Svar från Rrusheflower i ämnet Sköldkörtel
När jag tar blodprov säger dom varje gång att min sköldkörtel nivå är på gränsen. Men dom gör aldrig nått åt det. Sen ska jag kolla min lever nu för den verkar också vara lite förhöjd.
Mer
4 år 2 månader sedan - 4 år 2 månader sedan #1229082 av krokus
Svar från krokus i ämnet Sköldkörtel
Tack för era svar! :tummenupp

Jag ska kika på TSH, återkommer.

Zoidar,
Lite läskigt av dig att beställa medicin på nätet! Det kunde lika gärna ha varit bajs?

---

Mitt tsh var 2,4 på senaste provtagningen. Det är inom normalvärdet.
Last edit: 4 år 2 månader sedan by krokus.
Mer
4 år 2 månader sedan #1229113 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Sköldkörtel
Krokus, antagligen är det vad det ska vara eller också tabletter utan innehåll. Varför skulle det vara bajs i tabletterna?

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 2 månader sedan #1229311 av krokus
Svar från krokus i ämnet Sköldkörtel
Zoidar,
Hehe, jag uttryckte mig lite klumpigt! Ursäkta! Jag menade att piller från nätet kan väl innehålla allt möjligt, och bajs är äckligt.