Tandvärk

Mer
3 år 3 månader sedan #1311207 av memphis
Svar från memphis i ämnet Tandvärk
Tack Krokus!
Mer
3 år 3 månader sedan #1311216 av wasp
Svar från wasp i ämnet Tandvärk
Ta tandborsten och smeta tandkräm på din trasiga tand. Skölj runt med din saliv och låt tandkrämen verka. Brukar känns bättre då.
Mer
3 år 3 månader sedan #1311223 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tandvärk
Ja, krya på dig

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
3 år 3 månader sedan #1311320 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Tandvärk
Hoppas det löser sig snabbt.
Mer
3 år 3 månader sedan #1311350 av Richard
Svar från Richard i ämnet Tandvärk
Usch! Det är inte roligt...
Hoppas det ordnar sig snart, memphis.
Mer
3 år 3 månader sedan #1311366 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Tandvärk
Käkade dolorone tabletter under en helg med tandvärk. Ringde tandläkaren och sade jag har tandvärk. Hon sade då på måndagen, att jag skulle komma direkt. Jag kom till henne sade som det var att jag under helgen tagit värktabletter Dolorone så fort jag vaknade tog jag en tablett och somnade om. Hon sade lova mig att inte ta en tablett till.

Hon skrev recept på antibiotika och sade hämta ut, du får en tid nästa vecka medan du ännu har antibiotika då drar vi tanden medan du ännu tar antibiotika det ger skydd mot infektion.

Sedan sade hon ring mig vid sådana problem som tandvärk på helgen. Jag sade jag vet inte ditt hemtelefonnummer hon sade det är samma bara vänta i luren så kommer du fram. Saken var den att mottagningen i väntrummet hade en vikdörr till hennes lägenhet. Hon bodde angränsande till mottagningen. Hon kunde gå till mottagningen inom sekunder. Dolorone tabletterna var inte ens mina, jag hade fått dem av annan på grund av att jag frågat. Tydligen farligt i den dosen jag tog, men fan för tandvärk.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum