Vaccineringen är försenad

Mer
3 år 2 månader sedan #1321026 av Amandara
Alla blir inte sjuka i covid 19 enligt min läkare. Han hade ett exempel där en person hade fullt ut blossande covid, åkte hem från Spanien i bil med flera andra - som inte blev sjuka. Farsan hade covid i februari 2020 och jag blev inte sjuk. Han bodde hos mig då. Jag kommer inte att vaccinera mig. För osäkert med vacciner, verkningsgrad och att man måste vaccinera sig var 9e månad eller något sånt. Biverkningar som man än inte känner till förräns man vaccinerat miljoner.
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 2 månader sedan #1321031 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vaccineringen är försenad
Vi har mycket att lära av Israel som vaccinerar non stop 24 timmar om dygnet. Snart är hela befolkningen vaccinerad. I Sverige är just nu bara drygt 4 procent vaccinerade! Att tro att hela befolkningen ska ha fått två vaccindoser till sommaren är rena dumheterna. Det kommer att ta åratal.
Mer
3 år 2 månader sedan #1321076 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vaccineringen är försenad
Vi har inte hört något om biverkningar hos äldre som har vaccinerats på äldreboenden? Har de fått annat vaccin som inte gett biverkningar?
  • Cosmos
  • Författare till inlägg
  • Offline
  • Seniorhedersmedlem
  • Seniorhedersmedlem
  • Ta det kallt, varmare blir det inte
Mer
3 år 2 månader sedan #1321078 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Vaccineringen är försenad
Äldre är inte intressanta. Bara de friska är produktiva och jobbar skiten av sig så bryr man sig inte om resten.
Mer
3 år 2 månader sedan #1321079 av Geta
Svar från Geta i ämnet Vaccineringen är försenad
mopa här på Viska är ju vaccinerad. Hon blev lite påverkad dan efter. Sedan har hon inte nämnt något.
Mer
3 år 2 månader sedan - 3 år 2 månader sedan #1321086 av mrsearlgray
dom äldre på boendena får Pfizers vaccin som har mindre biverkningar

www.gp.se/nyheter/sverige/astra-zeneca-o...C3%A4ntat-1.41409813
Last edit: 3 år 2 månader sedan by Admin1.