Coronastrategi.

Mer
3 år 7 månader sedan #1278563 av wasp
Svar från wasp i ämnet Coronastrategi.
Jodå! Sverige får Coronavaccin i början på nästa år. Fas 3 är lång och tidskrävande för att se verkan av vaccinet och att det är säkert. Rysslands vaccin kan nog verkligen ifrågasättas. Läste någonstans att visst ger det lite antikroppar, men fas 3 skiter de i och EU/WHO kräver det innan ett vaccin släpps på marknaden. Läs på bättre innan du och dina väloljade hejaklackar gapar!

www.expressen.se/nyheter/sa-jobbar-sveri...ot-ett-coronavaccin/
Mer
3 år 7 månader sedan #1278566 av zoegas
Svar från zoegas i ämnet Coronastrategi.
Läs på bättre , så hänsyftar du till en kvällsblaska! De där idioterna kan ju inte skaffa fram vare sig munskydd eller tester! Jag tar mitt vaccin i Danmark.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻
Mer
3 år 7 månader sedan #1278567 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Coronastrategi.
I Sverige är det viktigaste av allt att folk jobbar. I förhållande till folkmängden har vi den största offentliga sektorn i världen så den kräver att allt bara fungerar som vanligt. Människosynen hos våra folkvalda och drygt 300 myndigheter innebär att du inte är något värd som sjuk och gammal.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278568 av Geta
Svar från Geta i ämnet Coronastrategi.
Jag hänvisar bara till bakteriologen Agnes Wold som resonerar så. Hon är på gränsen till riskgrupp.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278569 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Coronastrategi.
Det spelar ingen roll vem som säger något, det är likväl cyniskt att resonera så.
Mer
3 år 7 månader sedan #1278571 av Geta
Svar från Geta i ämnet Coronastrategi.
Blir ni rädda för egen del, när experter resonerar så?