Mina hamburgare!

Mer
6 år 4 månader sedan #1002961 av Geta
Svar från Geta i ämnet Mina hamburgare!
Tur att du inte är glutenallergiker då.
Mer
6 år 4 månader sedan #1002976 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Mina hamburgare!
Richard, protein har du fått i alla fall och man brukar väl ha sallad också till hamburgare - eller!? Så, farligt kan det väl ändå inte vara? Vid din ålder så "knarkade" jag vitaminer och mineraler för runt 1000 kronor/månad - vet inte idag om det var så mycket bättre eftersom jag ändå aldrig blev psykisk frisk utan tvärtom är tvångsmedicinerad igen idag som jag var under hela 1990-talet?!
Mer
6 år 4 månader sedan #1003540 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mina hamburgare!
Jag får redan folsyra o B12 eftersom jag har brist på det. De har jag ätit i ca ett år. Nu ska jag lämna alla dessa prover;
<!-- l --><a class="postlink-local" href=" www.viska.se/phpBB3/viewtopic.php?f=16&a...php?f=16&t=48494 [/url]<!-- l -->

Men ska inte börja med nån multivitamin eller nått sånt innan, då kan det ge felaktiga värden. Så jag kanske får ännu mer näringstillskott utskrivet.
Mer
6 år 4 månader sedan #1003616 av Utomjordingen
Svar från Utomjordingen i ämnet Mina hamburgare!
När psykiatrin har testat mig sen våren 1990 så har jag alltid haft bra värden! Har aldrig haft brist på nån vitamin eller mineral.

Idag struntar jag mer eller mindre för man kan ändå aldrig bli psykisk frisk eftersom lagen är som den är... .
Mer
6 år 1 månad sedan #1043965 av Richard
Svar från Richard i ämnet Mina hamburgare!
Innan jag började med standardhamburgarna, så blev det ibland mycket fryspizza... :oops:

Mer
6 år 1 månad sedan #1043975 av Fantasio
Svar från Fantasio i ämnet Mina hamburgare!
Richard gillar pizza, va? Har läst på ett annat forum om hamburgare och det är ett fördömt matsnobberi. De som postar gör världens godaste hamburgare och de man köper är blaha, blaha. Jag kör bara på köttfärs och kryddor. Torrt? Kanske det, men ändå gott.