Nån har preparerat mitt kaffe med sanningsserum!

Mer
5 år 1 vecka sedan #1145310 av Richard
Jag är nog bättre nu, ber om ursäkt för alla dumma saker jag skrivit.

Jag köpte en ny Haldol o tog dubbelt så mycket o nytt Theralen, så nu är jag trött... Men köpte lite cider också som jag ska ta i lugn o ro.
Mer
5 år 1 vecka sedan #1145664 av Richard
Jag blev torr i munnen p.g.a. begynnande förkylning. I morse mådde jag urkasst! Se;
www.viska.se/kunena/kroppsliga-sjukdomar...-madde-daligt-imorse

Alltså tror jag inte det beror på någon curare längre...
Mer
5 år 1 vecka sedan #1145666 av Amandara
Vad är fördendelen sanning? Allting ligger i betraktarens öga och hänger samman med den större bilden. Ett tag köpte jag typ tusen flaskor med vatten 2 liters tror jag....trodde att vården som jag trodde gjorde medicinska experiment på mig medicinerade mig genom vattnet i kranen. Det var ett evigt släpande....
Mer
5 år 1 vecka sedan - 5 år 1 vecka sedan #1145690 av Nissegossen
Det är roligt att höra sanningen den kan sitta svårt inne. FBI har knep för att folk skall berätta sanningen för dem, aldrig bra att ljuga för dem.

även en vit lögn, ty det finns ingen orsak till att inte berätta sanningen inte ens för att egentligen konventionen om att ljuga för att inte såra andra

Gud har en mycket bra sökmotor, där kommer ingen undan...

När du ligger där får du se filmen om ditt liv och höra confess

Amandara skrev: Vad är fördendelen sanning? Allting ligger i betraktarens öga och hänger samman med den större bilden. Ett tag köpte jag typ tusen flaskor med vatten 2 liters tror jag....trodde att vården som jag trodde gjorde medicinska experiment på mig medicinerade mig genom vattnet i kranen. Det var ett evigt släpande....

The glimpse in the eye, is the glimpse of eternal life in the eyes of the beholder. Twinkle, Twinkle little star in heaven. You have the seat at the table on the right side of the Eternal. He always fulfil wishes from the true believer, before the disciple knows it, it will be done. With love and understanding from a Christian follower.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 1 vecka sedan by Admin1.
Mer
5 år 6 dagar sedan #1146905 av Zoidar
Smurfen har varit framme och preparerat mitt kaffe med grädde.


Anchored in Christ ✟

Mer
5 år 6 dagar sedan - 5 år 6 dagar sedan #1146926 av Nissegossen

Amandara skrev: Vad är fördendelen sanning? Allting ligger i betraktarens öga och hänger samman med den större bilden. Ett tag köpte jag typ tusen flaskor med vatten 2 liters tror jag....trodde att vården som jag trodde gjorde medicinska experiment på mig medicinerade mig genom vattnet i kranen. Det var ett evigt släpande....

Glimten du ser i ögat, är glimten av evigt liv i betraktarens ögon. Blinka, Blinka du lilla stjärna på himlen, du har säte vid bordet, till höger om den Evige. Han alltid uppfyller önskningar från den sant troende. Förrän lärjungen vet det, är det gjort. Från en kristen medresenär.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Last edit: 5 år 6 dagar sedan by Admin1.