Pizza tråden

  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1301037 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Pizza tråden

notwoodstock skrev: Provade Coops nya, billiga panpizza. Smakade lite billigt.

Men dom har många goda vegetariska pizzor.


Coop är ett stort jävla skämt! Deras billiga varor är bara skit och under all kritik. Jag handlar på Ica deras billiga märken vilket håller hög kvalité. Aldrig Coop någonsin under inga som helst omständigheter att jag handlar där. Att dom inte skäms att sälja skit? Fyfan!

Hemköp är bra på dom har billigt tvättmedel ett kilo för tolv kr. Eldorado. Sedan har dom väldigt bra varor och utbud på sina reor varje vecka.

Nämen nej aldrig Coop någonsin! Hellre äter jag dynga!
Mer
3 år 5 månader sedan #1301042 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Pizza tråden
Gör pizza ibland och då med pizza kit. Sedan kan man ju slänga på lite av varje. Bästa restaurangpizzan är Bussola med skinka och räkor. Men kvalitén skiljer sig mycket. Bäst Bussola här i stan finns på La Piazza på Mimmi Ekholms plats.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1301045 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Pizza tråden
Cosmos har inte du käkat på Kens pizzeria här i stan? Jag tycker deras pizza är fräsch, smakrik och sliskigt gott.
Mer
3 år 5 månader sedan #1301047 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Pizza tråden
Den i Gottsunda? Nej, där tror jag att jag bara ha käkat kebab.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1301051 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Pizza tråden
Nej den som låg förut i Boländerna vet du väl? Men den finns inte kvar. Nej den i Gottsunda är inte så mysigt. Ganska kall, steril och kal restaurang. Inget vidare ställe att käka på. Har aldrig käkat där. Var kebaben god och fräsch?
Mer
3 år 5 månader sedan #1301056 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Pizza tråden
Ja, den var helt ok. Men Mariannes, mittemot stationen, har nog stans bästa kebab.