Skriv av dig!

  • Diana
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #29596 av Diana
Skriv av dig! skapades av Diana
Jag brukar försöka skriva av mig allt virrvar emellanåt för att reda ut mina tankar. Testa det!
Mer
18 år 4 månader sedan #29602 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Skriv av dig!
Det är ett bra tips... jag skriver också... lite dikter och så ibland... det känns bra...
Mer
18 år 4 månader sedan #29641 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Skriv av dig!
Jag tror mycket på att skriva ner saker t.ex. genom att föra dagbok. Det är nog lättare då att komma på saker som man mår bra eller dåligt av. En dagbok kan nog vara ett viktigt verktyg i återhämtningsprocessen till ett friskare liv.
  • adde
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #29653 av adde
Svar från adde i ämnet Skriv av dig!
jag skriver alla möjliga texter, oftast poetiska men ibland skriver jag ner tankar när jag är ursinnig.. oftast stänger jag in ilskan eller döljer den med massa tankar men jag lyckas ändå få ner lite på word;

Vilka jävla svikare ni är, ni lovar kärlek men ger inte ett skit. Det är jag som frågar om vi ska träffas, det är jag som tar alla initiativ och det är jag som aldrig får något tillbaka. Snälla gör mig en tjänst, kläm fan inte fram några fejkade tårar på min begravning
  • Linnea
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 4 månader sedan #30111 av Linnea
Svar från Linnea i ämnet Skriv av dig!
Hej! Jag tycker också det är bra att skriva av mig. När jag mådde som sämst så vågade jag inte skriva för jag trodde att det bara skulle förstärka det negativa. Inatt så fick jag en dröm att jag skulle skriva ner mitt liv och på det sättet bli frisk. Att jag hade kraft att hämta däri. Så jag började i morse att skriva ner min psykos och tvångstanke tid. Det kändes väldigt kraftfullt att göra och det kom fram mycket känslor. Jag hoppas att jag kan lämna det förflutna bakom mig på det här sättet. Jag har under en lång period nu inte tänkt på min sjukdomstid, som jag kallar det, men det kommer upp i drömmar. Så visst finns det där. Jag tänker att själva sjukdomen har varit ett trauma i sig, i mitt liv.