Följ era förebilder

Mer
18 år 1 månad sedan #34216 av Jeff
Ett sätt att lära känna sig själv är att lära känna sina förebilder, för det träffar ofta rätt och den känslan leder en på rätt väg. Måste säga att några människor som håller mig vid liv som är mina förebilder är trummisen Jeff Porcaro som tyvärr inte lever idag men han har det det lugnt och tryggt hos gud nu säkert. Skulle gärna vilja träffa honom och spela doubledrums med honom. Likaså Steve Gadd och Gene Simmons är förebilder, för dessa människor får ens själ att växa och leder en på rätt väg istället för dessa jävla tråkiga och nedbrytande psykologer. Led våran väg ur psykiatrins mörker till något allmänmänskligare och kraftfullare. I psykiatrin blir man aldrig hel tror jag utan man måste skapa sitt eget liv utan massa andra människors åsikter. "Den som känner en bäst är man själv, varför måste man då ha hjälp av massa människor som bara gör allt värre". Psykologer älskar när det händer någonting. Dom säger i en upphöjd ton "Kom hit så pratar vi om det så löser det sägs alltid". Jag säger "I´ts what you think but i think in a totally different way so you can take your shit an far to a place you are meant to live in". :twisted: Hatar psykologer och min psykolog sa själv innan jag slutade hos henne att man inte ska gräva i all skit. Då sa jag till henne varför hon utbildat sig till psykodynamisk terapuet. Då höll hon käften och blev lika förvirrad som vilken psykolog som helst. Vi måste hålla fanan högt nu och tro på oss själva och trotsa det som själ våran psykiska energi trots va alla rövhål till människor ska ge som moteld.