Dina bästa skönhetstips

Mer
3 år 5 månader sedan #1301577 av krokus
Svar från krokus i ämnet Dina bästa skönhetstips
Det finns många olika modeller! Alla är inte klumpiga kängor. :)
Mer
3 år 5 månader sedan #1301583 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Dina bästa skönhetstips
De kängor jag köpte förra vintern är redan trasiga. Klacken har gått på den vänstra. Skit. Kanske ska jag köpa ett par Dr Martens.............:vissel
Mer
3 år 5 månader sedan #1301593 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet Dina bästa skönhetstips
DrMartens är jäkligt praktiska. Och snygga - står sig över åren.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1301598 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Dina bästa skönhetstips

Cosmos skrev: De kängor jag köpte förra vintern är redan trasiga. Klacken har gått på den vänstra. Skit. Kanske ska jag köpa ett par Dr Martens.............:vissel


Det skulle se patetiskt ut en gammal kärring eller vad du nu är kanske en tant går runt med Dr Martens! U F O!
Mer
3 år 5 månader sedan #1301606 av Cosmos
Svar från Cosmos i ämnet Dina bästa skönhetstips
Tack för dina värmande ord. Ser för övrigt inte varför man inte kan klä sig som man vill bara för att det finns skuld- och skamfyllda skitstövlar som sitter fast i sin egen skit.
  • Pimed
  • Besökare
  • Besökare
3 år 5 månader sedan #1301611 av Pimed
Svar från Pimed i ämnet Dina bästa skönhetstips

Cosmos skrev: Tack för dina värmande ord. Ser för övrigt inte varför man inte kan klä sig som man vill bara för att det finns skuld- och skamfyllda skitstövlar som sitter fast i sin egen skit.


Oj vad lättkränkt man kan va. Förlåt mej. Om du verkligen vill ha Dr Martens har du mitt fulla support och stöd. Det kanske skulle vara lite rebellisk och du har juh dom ådrorna nu när jag tänker! Kör hårt! Friskt vågat hälften vunnet!