Arg på röster

Mer
4 år 2 månader sedan #1228246 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Arg på röster
Jag gav en gravid kvinna en text på bussen hon var på väg till Östra ty hon hade fått levercancer hon hade också en psykossjukdom jag kände henne, hon sade detta borde de läsa i skolan, vet inte ens om hon födde barnet innan hon dog

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
4 år 2 månader sedan #1228337 av MsTibbs
Svar från MsTibbs i ämnet Arg på röster
Längesedan jag hade röster lyckligtvis. Mest kan folk reagera om jag plötsligt ”lyssnar” på någon mitt i samtalet. Fryser fast.
Mer
4 år 2 månader sedan #1228393 av ensagaomlivet
Svar från ensagaomlivet i ämnet Arg på röster
Jag har försökt med en annan strategi. Jag har försökt vara mer snäll och positiv mot mig själv och sagt till mig själv att jag vill mig väl och att jag kan må bra och förtjänar det och jag har tänkt på bra minnen och lett och sagt att jag älskar mig själv och rösterna blev faktiskt lugnare och jag kände mig lugnare och varmare det var skönt
Mer
4 år 2 månader sedan #1228509 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Arg på röster
Stress och ångest kan trigga röster. Sedan om man vilar eller slappnar av, när det är tyst kan rösterna komma. Att höra röster innan läggdags är det vanliga. Många lyssnar på musik eller radio för att hålla borta rösterna.