"vatten, bara vanligt vatten"

Mer
16 år 8 månader sedan #87382 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet "vatten, bara vanligt vatten"
Skumbad saknar jag eftersom jag inte har badkar i denna lägenheten.
Men nu tycker jag det är ett måste att ställa sig i duchen. Hade helst sluppit det, det tar emot som mycket annat. Men jag nästan tvingar mig till det och när jag väl är klar tycker jag det är jätte härligt och mår bra av det. Så nog är vatten och någon väldoftande tvål eller duchkräm bra för välbefinnandet.
Mer
16 år 7 månader sedan #87413 av Mei
Svar från Mei i ämnet "vatten, bara vanligt vatten"
Badkar tycker jag inte om..(Svårt att se min kropp då..) och jag börjar må illa på en gång, så jag slår ett slag för långdushen! ^^
Jag sover också bäst när de är varmt, men sovsäck är dåligt, den är för kall tycker jag! Sover jag själv så bäddar jag gärna in mig som en kokong med duntäcket och över de har jag en filt + min hund innuti kokongen. ^^ Nu när pojken sover här nästintill jämt så är de bäst att låta honom ha filten, han är varm iaf, men jag bäddar ändå in mig. (Vll inte att något ska bita mig i fötterna eller så)
Mer
16 år 7 månader sedan #87503 av Isa-Alise
Duntäcke eller varma luftiga syntet täcken är skönt att krypa ihop i... värmen gör en trygg och lugn...
Mer
16 år 7 månader sedan #87575 av Admin1
I uländer där klimatet är varmare har de med schizofreni en lindrigare sjukdom och en bättre prognos. Ingen har dock förknippat det med värmen iofs utan mer sociala faktorer, men ingen har heller bevisat att det inte är värmen.