Berätta om era konspirationsteorier!

  • partyjunkie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 11 månader sedan #128335 av partyjunkie
Svar från partyjunkie i ämnet Berätta om era konspirationsteorier!

sngl. skrev:

partyjunkie skrev: för några år sedan hade jag otroliga konsperationsterorier jag kunde inte gå hem till en av mina kompisar på flera månader för att jag trode att något farligt skulle hända. sedan vart jag i stortsätt att må välldigt bra efter 1 år av nojjor men så en vacker dag för lite mer än 1 år sedan. så såg jag en sak hända hemma hos den kompisen och så tror nästan ingen på på mig att det hänt.endel påstår att jag fått psykos & blivit schizofren och inbillat mig allt även fast jag vet att det hänt. och dom andra som var där nekar bestämmt till att det hänt. så jag vart givitvis och må dubbelt så dåligt igen och kommer troligtvis alldrig bli att må bra igen heller,eftersom att jag har den där minnesbilden framför mig var tionde minut. min paranoia har över gått över till hat & ilska istället så nu för tiden har jag både kniv & tårgas på mig när jag går hem till han och hälsar på. å jag har blivit så förstörd i huvudet efter jag såg det där så nu tror jag att jag skulle klara av att göra samma sak mot han som gjorde den saken mot min kompis. men vem vet allt kanske bara var blickar in i framtididen .?


Du vill inte berätta vad som hände?

(jag som skapade tråden btw)


nej det kan jag inte berätta här
Mer
15 år 11 månader sedan #128336 av Geta
Mina konspirationsteorier är lika med ovanstående
talare.
Då jag inte har rätt beteende och åsikter så är det
sällan som jag platsar i några som helst "kretsar".
Att sitta vid datorn ger ett visst skydd mot angrepp
som till exempel att : "du bör hänga dig i takkronan".
In real life (IRL) så är det svårare att stå emot
sådana försök att knäcka en.

Vad är det för kompetenshöjnng som det yras om?
Mer
15 år 11 månader sedan #128347 av MsTibbs
Jag är ju fortfarande inne på det där sedan säkert tio år då jag kom i kontakt med det, med judiska världsockupationen (ZOG), mentala judar och marionettdockor i riksdagen och att USA styr i princip hela världen och det är därför vissa länder som kallar sig demokratiska kan härja lik förbannat på samma sätt som dem dom påstår vara "diktaturer" och det är därför som västvärlden förväntas att säga saker såsom att de "skäms" över att vara svenskar,därför att annars har regeringen bestämt att nån kan ta illa upp, även omjag då aldrig träffat nån invandrare som tyckt jag varit konstig, när jag gillar platsen jag bor på, det gör ju de med... .

Men det är väl sanning och ingen vanföreställning...? :(
  • sebastian--
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 11 månader sedan #128353 av sebastian--
Svar från sebastian-- i ämnet Berätta om era konspirationsteorier!
Holocau$t:

www.irancartoon.ir/gallery/album ... o1_001.jpg
  • Bubbachumm
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 11 månader sedan #128355 av Bubbachumm
Svar från Bubbachumm i ämnet Berätta om era konspirationsteorier!
Satt just och tänkte på det...
...det som saknas på viska.se mest av allt är lite hard-core antijudisk propaganda. Så att alla vet att vi psykiskt alternativa är nazister. Det är bra. Annars kanske dom missat det.
  • sngl.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
15 år 11 månader sedan #128375 av sngl.
Svar från sngl. i ämnet Berätta om era konspirationsteorier!
Och DÄR dog denhär tråden för min del, med tanke på ovanstående inlägg.

R.I.P tråden