Konstiga Ljus

Mer
15 år 4 månader sedan #168099 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Konstiga Ljus

Anaphaxeton skrev: Jag tror inte det är Auran jag kan se, eftersom jag kan se ljus runt föremål

också och inte bara människor. Fan känner mig riktig snurrig nu.


Du är paranormal! Det är en stark gåva du fått. Lär dig att skärma av lite grann så att det inte blir störande för dig. Sök den kraften inom dig. Du är den förste här på sidan jag hört som har denna gåva.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 4 månader sedan #168104 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Konstiga Ljus
Om du kan lära dig det, så kan du kanske se fluktureringar i auran hos folk och exempelvis kanske du kan se förändringar av en människas aura där personen ifråga kan ha ont eller kanske har en sjukdom. Ta dina händer på avstånd ifrån personen på ömse sidor om personens kroppsdel och du kan kanske öka styrkan i auran på just det stället, för att det är förmodligen där det är som är sjukt finns hos personen ifråga. Du kan med detta bli en stor healer är min tro.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 4 månader sedan #168107 av Anaphaxeton
Svar från Anaphaxeton i ämnet Konstiga Ljus
Vet inte riktigt om jag ser det som en gåva eftersom jag mår dåligt av det.

Angående det här om förändringar i auran osv, jag kan se typ 2 vänner som

står och pratar med varandra och då ser jag hur deras ljus går ihop och

bildar ett stort ljus. Eller en gång på bussen så såg jag en tjej och en kille

som hånglade och då såg jag ett stort rött ljus omkring dom. Ljusen står

aldrig still , dom rör sig hela tiden, vilket gör mig snurrig efter en stund.

Har tagit upp mitt problem både med min kurator och mina föräldrar och

dom säger att detta beror på min sjukdom. Känner ingen annan som har

det så här. Har konstant huvudvärk.
Mer
15 år 4 månader sedan #168109 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Konstiga Ljus
"Bixtrar" huvudvärken?
Du har alldeles för starka vibbar av det. Gå till en Neurolog och be att han undersöker dig så att det inte ligger sjukdom hos dig själv. Tror ju att det kan bero på förändringar hos dig själv inom dig, för att detta är inte bra.

Jag kan bara förklara mina egna vibbar utifrån det du berättar! Det här kanske inte alls är bra utan det kan bero på något som inte skall vara hos dig.

Det låter på mig som att det kan vara allvarligt eftersom du också har huvudvärk. Hade du inte haft det, så hade detta bara varit grönt!!!

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
15 år 4 månader sedan #168110 av Anaphaxeton
Svar från Anaphaxeton i ämnet Konstiga Ljus
Kollade hjärnan i samband när jag blev sjuk år 2006 och dom hitta inga fel

på mig.
Mer
15 år 4 månader sedan #168113 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Konstiga Ljus
2 år är i dessa sammanhang inte lång tid, gå till någon som kan sina saker och be om scanning av hjärnan för att utesluta hjärntumör! En sådan kan trycka på hjärnan och om den växer är det skitviktigt att du får bort den.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum