var det..

  • ;;::
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 11 månader sedan #1246 av ;;::
var det.. skapades av ;;::
Hej!

Jag vaknade en natt och kände (inte trodde) att jag var en kvinna och att jag var i sällskap av några väninnor. Jag var liksom väldigt trött och jag visste varken ut eller in men jag kände däremot att jag var en kvinna. Sen vknade jag till och då visste jag att jag var en 14årig kille som låg i min säng på natten.

Var det nån sort utav vanföreställningar jag hade?
Mer
19 år 11 månader sedan #1250 av Vargen
Svar från Vargen i ämnet var det..
Svårt att säga men det låter inte riktigt som en vanföreställning. Har du haft andra symptom? Eller fler liknande upplevelser?
Mer
19 år 11 månader sedan #1254 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet var det..
Hej!

Jag tror inte man skall fästa så stort avseende vid fenomen som inträffar under sömnen. Man kan drömma väldigt konstiga saker, som kan tyckas verkliga.
Vanföreställningar brukar vara långvariga och dessutom brukar personen alltid uppfatta dem, som verkliga - det är därför det blir en vanföreställning och jobbigt för omgivningen.

Admin
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 11 månader sedan #1256 av
Svar från i ämnet var det..
asså jag hade precis vaknat så jag sov liksom inte men kanske var i gränslandet lr nåt.
Mer
19 år 11 månader sedan #1259 av Vargen
Svar från Vargen i ämnet var det..
Kanske du är stressad?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
19 år 11 månader sedan #1295 av
Svar från i ämnet var det..
jo det har ju varit mycket i plugget och jag är ofta deprimerad och har självmordstankar sen det tog slut med min tjej, mitt marsvin dog och det är mycket bråk hemma. En dag mådde jag så dåligt så det resulterade i fysiska symptom(jag fick yrsel och kräktes)

Känner ibland att jag löper risk för att få akut psykos eftersom att jag är i en personlighetskris för tillfället.. Vad tror ni?