LÖSNINGEN

  • Einar Raine Narei
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 9 månader sedan #20135 av Einar Raine Narei
LÖSNINGEN skapades av Einar Raine Narei
Faites laboure la vigne
vigne, vigne, vignolet
Faites labourere la vigne
ragot

Vad är då lösningen på problemet? Finns det något som förnöjer människan mer än att lösa upp sin egen hjärna medels alkohol, eter samt andra LÖSNINGSmedel och gifter? gröp ur din egen skalle, gud vill det! Målet med vår existens är att göra slut på våra egna medvetanden. Att göra slut på mina medmänniskor är mitt mål.

J'y ay trouve un fort digne
cagot

En fullkomlig utrotning av inte bara mänskligt liv men ALLT liv, sen skall jag ensam sitta bland askan och konsumera deras kadaver medan guds öga brinner rött för mig i skyarna.

Bist du vol, zo lege dich nyder, steh auf früh und folle dich wieder
al vol al vol al vol al vol al vol
  • Iaren
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 9 månader sedan #20136 av Iaren
Svar från Iaren i ämnet LÖSNINGEN
Yo nunca vi hombre bivo estar tan muerto,
ni hazer el adormido estando despierto.

När ögonen ligger djupt och i ständigt dunkel, ringarna under desamma svartare än kol och skinnet slickat mot benen frågar jag mig själv om jag fortfarande lever, eller går jag runt som en gast i min sista köttsliga skepnad... en sorts manifestation sammanhållen av mitt hat? Det verkar onekligen som det såsom folk ignorerar mig, och såsom jag ständigt dras neråt mot helvetet.
Mer
18 år 9 månader sedan #20137 av leva
Svar från leva i ämnet LÖSNINGEN

Einar Raine Narei skrev: Faites laboure la vigne
vigne, vigne, vignolet
Faites labourere la vigne
ragot

Vad är då lösningen på problemet? Finns det något som förnöjer människan mer än att lösa upp sin egen hjärna medels alkohol, eter samt andra LÖSNINGSmedel och gifter? gröp ur din egen skalle, gud vill det! Målet med vår existens är att göra slut på våra egna medvetanden. Att göra slut på mina medmänniskor är mitt mål.

J'y ay trouve un fort digne
cagot

En fullkomlig utrotning av inte bara mänskligt liv men ALLT liv, sen skall jag ensam sitta bland askan och konsumera deras kadaver medan guds öga brinner rött för mig i skyarna.

Bist du vol, zo lege dich nyder, steh auf früh und folle dich wieder
al vol al vol al vol al vol al vol


Kärt barn har många namn
  • Nraie
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 9 månader sedan #20138 av Nraie
Svar från Nraie i ämnet LÖSNINGEN
Man brukar säga så, men jag är inte älskad
Mer
18 år 9 månader sedan #20140 av leva
Svar från leva i ämnet LÖSNINGEN

Nraie skrev: Man brukar säga så, men jag är inte älskad


Det är du med all säkerhet