röster rena dumheter

Mer
13 år 1 månad sedan #383497 av unGod
efter åratal av röster från olika håll... börjar man känna mig fördumad och trög i skallen som inte fattar vad dom menar. och är förvirrad..
men nuförtiden undrar jag verkligen om det är jag som är dum och inte rösterna..
rösterna är ju hel ologiska och idiotiska. snackar bara massa skit.

så det jag menar är att det är alla rösterna som är helt ointeligenta och inte jag. ingen logik eller värde eller förståelse i det dom säger..

inte konstigt att man blir förvirrad av deras jävla bullshit. det är ju som att snacka med tåget. eller förstå en tom vägg.

så varför ska jag känna mig ointeligent över det. när det är dom som är dumhet.
  • F 20
  • Besökare
  • Besökare
13 år 1 månad sedan #383547 av F 20
Svar från F 20 i ämnet röster rena dumheter
Det finns inget väsen bakom röster, det är bara symptom, kan betraktas som nonsens. Tänk på det.
Mer
13 år 1 månad sedan #383716 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet röster rena dumheter
Röster är från en själv, huvudet spelar en ett spratt...
Jag brukar tänka att: Man har lite error i hjärnbarken som ingen människa varken kan eller "vill" förklara för en varför. Och kanske mest för att man inte idag ännu vet exakt vad det hela beror på.
..inte för helt säkert i alla fall.


När började du höra röster och hör du i öronen eller hur hör du rösterna?
(här en till rösthörare.. jag hör alltså tydliga röster, som riktigt tal, fast starkare och mer nära örat och det är ständigt bara en massa ologiskt snack, bara goja. värre än fyllesnack hehe! ..och så går det inte svara rösterna, för de överröstar en, bara mal på om allt och inget..
men jag brukar be "dem" att håll käften när jag ska sova. :rolleyes: shit, jag låter helt jävla sjuk i huvudet.. :!: *värsta insikten här* :idea: :lol: )
  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
13 år 1 månad sedan #383719 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet röster rena dumheter
du e en go tjej tonic^^ låt inte rösterna säga nåt annat ;)
Mer
13 år 1 månad sedan #383728 av Tonic
Svar från Tonic i ämnet röster rena dumheter
Nää... det är sällan "dom" talat med mig. Det händer...
Däremot talar "de" om mig och sen är det typ brus, en rast på en skolgård från barndomen.
Sen byts det ut till sååååååååååååå många röster att jag inte kan höra vad någon säger. Även om det är helt ointressant - det är min psykolog som vill veta EXAKT VAD rösterna säger..
Det är bara som om ett sorl.. Ibland kan jag urskilja meningar ur allt väsen när det bli lite tystare i bakgrunden "hos rösterna". (inge invecklat va?!)

Hmm, och så vassa ljud, så där så man hoppar till. Livrädd nästan!
Låter som att någon drar hårt och snabbt en stor glasskärva emot en så där griffeltavla. AAAAAH!! Det kan göra fysiskt ont i öronen då. Då håller jag för öronen en stund och blundar. (händer mer sällan nu...hypnos och emdr har hjälpt.)


Jo!! -Sova det är bra idé. Man måste börja där. Då kan man delvis få ordning på sin skalle och därmed även rösterna. Dom kommer igång pga sömnbrist, (delvis..eller till STOR del..även om man inte tror det..)

Om man inte kan sova ska man i alla fall ligga ner och vila.
Vågrät ställning som gäller! :lol:

..apro på det - jag borde faktiskt börja tänka på refrängen.. :rolleyes:
  • Jesus/Magnus
  • Besökare
  • Besökare
13 år 1 månad sedan #383732 av Jesus/Magnus
Svar från Jesus/Magnus i ämnet röster rena dumheter
jo de e sent, du har rätt. måste sova jag med, men deju så roligt å prata med er alla^^

ska lägga in ett ord till "du-vet-vem" så det kanske blir lite lugnare för dig. kram :hjärta