Rörigt

Mer
18 år 6 månader sedan #25618 av Katt
Rörigt skapades av Katt
:nej :väggen Idag är en sån där trött och rörig dag.Har messt legat. och drömt jätte konstigt.Drömde att jag var i ett annat land.att jag bodde där.Men kom ej ihåg min adress. hittade inte hem.Har för många år sedan bott utomlands.Bla i det landet där jag drömde att jag bodde.och då mådde jag ganska dåligt.Sen den tid jag varit vaken ,har det känts jobbigt.och rörigt.Får konstiga tankar.Som att folk är ute efter mig osv,får också overklighets känslor.Det känns som om jag får anstränga mig för att så att säga vara i verkligheten.
Mer
18 år 6 månader sedan #25624 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Rörigt
Är det dagdrömmar eller sover du och drömmer? Dagdrömmar får man se upp med så att de inte tar över... men om du sover och drömmer kan mardrömmar lätt hänga kvar in på dagen också... hoppas det går över snart...
  • Besökare
  • Besökare
18 år 6 månader sedan #25627 av
Svar från i ämnet Rörigt
Idag har jag varit på kafferep.
  • amanda s
  • Besökare
  • Besökare
18 år 6 månader sedan #25642 av amanda s
Svar från amanda s i ämnet Rörigt

Gäst skrev: Idag har jag varit på kafferep.


Schysst, några goda kakor? Jag älskar kafferep!!!
/amanda s
  • amanda s
  • Besökare
  • Besökare
18 år 6 månader sedan #25644 av amanda s
Svar från amanda s i ämnet Rörigt

Katt skrev: :nej :väggen Idag är en sån där trött och rörig dag.Har messt legat. och drömt jätte konstigt.Drömde att jag var i ett annat land.att jag bodde där.Men kom ej ihåg min adress. hittade inte hem.Har för många år sedan bott utomlands.Bla i det landet där jag drömde att jag bodde.och då mådde jag ganska dåligt.Sen den tid jag varit vaken ,har det känts jobbigt.och rörigt.Får konstiga tankar.Som att folk är ute efter mig osv,får också overklighets känslor.Det känns som om jag får anstränga mig för att så att säga vara i verkligheten.


Hej Katt,
Sådär är det för mig också ibland. Jag tror dock att det ibland kan vara bra att fly från verkligheten därför att den är mer än man känslomässigt klarar av att hantera i vissa perioder. Så ser jag på mina såkallade psykossymptom, jag tror att det är en typ av självkurering, ett nödvändigt tillstånd för att inte bli galen (även om just galen är vad man verkar vara i en psykos, hm en liten motsägelse där kanske, men ändå, jag hoppas du förstår hur jag menar.)
/amanda s