Kan inte skilja mellan dröm o verklighet...

Mer
11 år 7 månader sedan #522207 av Richard
Detta har infunnit sig på senare tid. Jag har svårt att skilja på mina drömmar och verkligheten. T.ex jag har en vän på Facebook, han är en av mina bästa vänner. Men så var han väldigt taskig mot mig, men det var bara en dröm. Det har jag iaf. listat ut.

Nån som känner igen sig?
Mer
11 år 7 månader sedan #522209 av krokus
Nja, lite grann känner jag igen mig. För några år sedan drömde jag att jag gick och handlade mjölk men den var slut i affären, och då gick jag vidare till toapappret och så vidare. Detta var när jag var sjukskriven på heltid.

Det som hjälpte mot att drömma väldigt verklighetstrogna drömmar var att göra saker om dagarna, till exempel ta promenader och baka. Nu vet inte jag om du gör något om dagarna. Jobbar/pluggar du?
Mer
11 år 7 månader sedan #522212 av Richard
Jag har nyligen blivit sjukpensionär... Inte särskilt kul, men en trygghet iaf. Jag har en daglig verksamhet 7,5 timmar i veckan.

Jag har börjat o gå promenader, går normalt 5 km om dagen minst. Sen har jag börjat cykla väldigt mycket.
Mer
11 år 7 månader sedan #522351 av krokus
Är den dagliga verksamheten givande? Vad gör du för något när du är där?

Promenader är ju jättebra! :)
Mer
11 år 7 månader sedan #522386 av Admin1
Ibland drömmer jag om att sajten är hackad och när jag vaknar tror jag att det är sant, men efter några minuter så inser jag att det är en dröm. Ju tröttare jag är när jag vaknar desto längre tid tar det att inse att det bara är en dröm.
Mer
11 år 7 månader sedan #522390 av Melun
Jag har problem med att jag ständigt uppfattar klockans tid fel när jag vaknar till under sömnen. Jag tror att det är dags att stiga upp fast jag bara sovit 2-3 timmar. Jag brukar få gå och lägga mig igen flera gånger under natten.