måste få ett svar snabbt!!!!

Mer
18 år 5 månader sedan #29132 av lilla my
Har varit här inne och kollat runt lite och jag känner igen mej i MÅNGA saker å jag hoppas att jag inte lider av någon psykisk sjukdom....Men de verkar inte bättre..

Men just nu är de så jobbigt för mej.
När min sambo dog för ca ett år sedan blev jag djupt deprimerad och sov inte på flera dygn,började då höra viskande röster.Men bara ett par gånger,slutade med att jag tänkte ta mitt liv.fick va på sjukhus ett tag.Blev bättre med medecin.

I denna veva bildades en familj i mitt huvud på 8 personer med otroliga historier runt dom alla.om detta bara är en dagdröm som gått för långt,eller??Dessa personer har varit med mej i 1 år,de vet jag, för att de har en son som är ett år och han föddes då.för ett år sedan alltså.

Har även dessa symtom @ AVLYSSNAD-på telefonen av den jag sisst
pratade med.
@TAPPAR ORD-de låser sej i huvudet
@AGGRESIV-mest på döda ting
känner mej overklig ibland VA ÄR DE SOM HÄNDER MEJ??snnälla svara någon
  • amanda s
  • Besökare
  • Besökare
18 år 5 månader sedan #29134 av amanda s
Svar från amanda s i ämnet måste få ett svar snabbt!!!!
Hej,
Jag tycker att du ska försöka få prata med en läkare så snabbt som möjligt, du verkar inte må så bra och jag tror att det är viktigt att du får hjälp snart. Du verkar ju ha haft kontakt med psykvården förut, hör av dig till dom igen och om det inte går, hör av dig till en vårdcentral som kan hjälpa dig vidare. Sen är det nog bra om du har någon kompis eller någon i din familj som du kan berätta vad du upplever för så att du får lätta på trycket lite. Hoppas du mår bättre snart.
//amanda s
Mer
18 år 5 månader sedan #29139 av Tikki
Hej & Välkommen
Tycker också Du ska ta kontakt med psykiatrin snarast så att det inte blir värre. Du måste haft det jättejobbigt och säkert en hel del obearbetade känslor inom Dig. Då kan det spöka till sig så här. Skriv gärna igen om Du undrar något eller behöver ventilera.
Kramiz
Mer
18 år 5 månader sedan #29147 av Admin1
Jag tycker inte att det alls låter som schizofreni detta efter din beskrivning. Jag gissar att det kan kanske vara en personlighetsstörning kanske. Kanske kan det också vara en depression. Jag tycker att du kan kontakta psykiatrin och diskutera dina problem med dem och försöka komma underfund med vad du lider av.
  • Exocet
  • Besökare
  • Besökare
18 år 5 månader sedan #29150 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet måste få ett svar snabbt!!!!
Ka vara en paranoid psykos, jag har haft liknande upplevelser, dock ej något om en familj i huvudet, men avlyssning och så.
Mer
18 år 5 månader sedan #29152 av Tikki
Om man har en djup depression kan man få symtom som verkar sjukare än dem är. Men som sagt, återkom gärna.