Uppmärksamhet i media.

Mer
18 år 4 månader sedan #29416 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Uppmärksamhet i media.
Jag försöker börja titta på TV utan att förarga mig över alla konspirationerna och tvångstyckandet.
Men det går inte bra alls, det är väldigt ofta skumma saker. Påverkan från "de som har kontrollen".

Tidningarna på webben ger liknande effekt fast mildare än "rapport" som är absolut värst då de VERKLIGEN ska vara opartiska.

Men jag undrar hur den här tanken kommer att det gäller en som individ speciellt och inte som "del i massan"...
Mer
18 år 4 månader sedan #29434 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Uppmärksamhet i media.

Fredric skrev: Redan gjort. Jag kollar bara på text-tv numera.


Jag kollar ibland Text-tv via nätet. Det är adressen:
www.svt.se/text

Konstigt nog tycker jag att Text-TV:n på TV känns lite bättre.
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 6 månader sedan #53172 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Uppmärksamhet i media.
Men det är ju inte verkligt. Återigen ett fall där jag läst psykiatrisk literatur och tolkat in mig själv i en diagnos vilket lett till att jag fått "symptom".
Alla kan nog ta åt sig av vad man ser på TV och läser i tidningen. Tänka bara på hur många männsikor som läser horoskopet.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
17 år 6 månader sedan #53177 av
Svar från i ämnet Uppmärksamhet i media.
När jag blir psykotisk blir jag sån att överallt finns det meddelanden till mig, hemska händelser är jag också inblandad i. Det är hemskt men när man är symtomfri saknar man nästan en del av det. Det blir ett händelserikt liv :lol: Polisen är mindre glad eftersom jag då kontaktar dem i tid och otid.
Mer
17 år 6 månader sedan #53178 av Bitte
Svar från Bitte i ämnet Uppmärksamhet i media.
Det var visst jag som var gästen ovan, glömde logga in.
  • Jocke
  • Offline
  • Jubelhedersmedlem
  • Jubelhedersmedlem
  • raka spåret är enklare än kringelikrokar!
Mer
17 år 6 månader sedan #53183 av Jocke
Svar från Jocke i ämnet Uppmärksamhet i media.
Jag harnog hänvisningsparanoija? Om ngn kritiserar min person, så brukar jag upptäcka att dessa ord betyder ngt annat senare på kvällen.

Så jag kan inte ta teven på allvar, men den som kritiserar mig kanske inte vet vad jag tänker? Däremot hör jag väldigt sällan på ljudet på teven!

Så jag förstår egentligen inte vad rösterna hänvisar till? Men jag känner mig hemskt missförstådd!

Vars är världen på väg?