känselhallucinationer

  • trance
  • Besökare
  • Besökare
10 år 10 månader sedan #591959 av trance
Svar från trance i ämnet känselhalucinationer

Amandara skrev: Jag har drömt att jag har blivit våldtagen och känslan har verkligen varit helt realistisk fysiskt sett......... OJ vad det har stört mig!!!!! Fan vad man ska behöva stå ut med i och med den här sjukdomen.......! :hjärta


när jag drömmer att jag blir våldtagen, eller slagen eller torterad så gör det alltid ont, det KÄNNS verkligen, och om jag vaknar ur drömmen direkt så har jag fortfarande ont... är inte det lite märkligt? jag menar, om det bara var en dröm borde ju all smärta försvinna när man har vaknat, men jag känner fortfarande smärtan flera minuter efter jag vaknat. hur ska man förklara det egentligen?
Mer
10 år 10 månader sedan #592022 av Amandara
Svar från Amandara i ämnet känselhallucinationer
Ja i min psykos trodde jag på tankeöverföring och sådant så jag trodde ju att det hände " i verkligheten".....och var fly förbannad. Nu efteråt "vet" jag ju att det har med sjukdomen att göra och då känns det lättare......men skumt är det - för verklighetsfaktorn är stooooor!
Mer
10 år 10 månader sedan #592023 av maria-w
Svar från maria-w i ämnet känselhallucinationer
En gång bara. Då kändes det som att jag hade små djur typ råttor som kröp omkring fram och tillbaka i hela kroppen. Fruktansvärt obehagligt. Jag bara låg och grät och ropade till Jesus att han skulle hjälpa mig. Efter ett tag försvann det.

Jag är så tacksam att jag slipper det nu.
Mer
10 år 10 månader sedan #592041 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet känselhallucinationer
Känselhallucinationer drabbar ofta också missbrukare t.ex. kokainister.
Mer
10 år 10 månader sedan #592117 av Utomjordingen
Jag har i alla fall aldrig knarkat i mitt liv men ändå blev det så att jag fick känselhallucinationer om det nu var det? För det kan ju lika gärna istället ha varit UFO, militären eller onda ande makter som låg bakom strålarna som jag har upplevt några gånger i mitt liv.

Mer
10 år 10 månader sedan #592212 av Utomjordingen
Jag har läst alla fakta om för- och nackdelar om all slags typ av knark så av den anledningen har jag aldrig börjat knarka för nackdelarna väger mer. Men jag mår så dåligt ibland att jag överväger att börja knarka på riktigt men den känslan att vilja knarka brukar alltid gå över.