känselhallucinationer

Mer
10 år 9 månader sedan #592117 av Utomjordingen
Jag har i alla fall aldrig knarkat i mitt liv men ändå blev det så att jag fick känselhallucinationer om det nu var det? För det kan ju lika gärna istället ha varit UFO, militären eller onda ande makter som låg bakom strålarna som jag har upplevt några gånger i mitt liv.

Mer
10 år 9 månader sedan #592212 av Utomjordingen
Jag har läst alla fakta om för- och nackdelar om all slags typ av knark så av den anledningen har jag aldrig börjat knarka för nackdelarna väger mer. Men jag mår så dåligt ibland att jag överväger att börja knarka på riktigt men den känslan att vilja knarka brukar alltid gå över.

Mer
10 år 9 månader sedan #592249 av koi
Svar från koi i ämnet känselhallucinationer
Jag har haft små troll som nafsar och tar på mina ben. Även att någon tar på mig, alltså lägger en hand på axeln eller så. Det är skit creepy. Jag har också känt mobilen burra, även hört den ringa fast den inte ringer. Det är enormt störande.
Mer
10 år 9 månader sedan #592291 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet känselhallucinationer
koi,

Hur vet du att det är troll?
Mer
10 år 9 månader sedan #592301 av koi
Svar från koi i ämnet känselhallucinationer
Jag kände dem. Alltså... jag såg dem med känseln att det var troll. Spelade ingen roll hur mycket jag sparkade på dem så kom de tillbaka.
Mer
10 år 9 månader sedan #592308 av malin71
Svar från malin71 i ämnet känselhallucinationer
Jag har känt att min Farfar tog min hand en gång, fast han är avliden. Jag har även känt under psykosen, hur andar tog sig in i min kropp och krälade runt därinne. Men sådant tror jag inte på längre men under psykosen var det fullt verkligt.