Rymdtroll

Mer
18 år 3 månader sedan #30562 av Frenia
Rymdtroll skapades av Frenia
Jag har många gånger fått mig ett par goda skratt av mina synhallisar. Speciellt när jag för några dagar sedan såg massa sk. rymdtroll (eget ordval också) i mitt sovrum. De hade på sig förkläden och berättade att dom var straffade fånger, och skulle straffjobba som människornas betjänter :lol:

Ingen som har lite humoristiska vanföreställningar?

Försöker se humor i det mesta jag ser, men detta behövde jag inte titta så nogrant på då jag skrattade gott efteråt.
Mer
18 år 3 månader sedan #30564 av Q.L
Svar från Q.L i ämnet Rymdtroll
har aldrig haft någon synhallis. Men jag tycker det är starkt av dig att kunna se det roliga i det starkt skrämmande.
Mer
18 år 3 månader sedan #30565 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Rymdtroll
Kul! Tycker själv det är roligt med syner (ibland). Jag kan dessutom styra bilderna och utgå från en enda bild och göra en hel film i skallen.

Men tyvärr kan det komma sådant man inte vill ha där heller.

De tecknade bilderna kallar mina röster för "barnmat".

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
18 år 3 månader sedan #30573 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Rymdtroll
Jag har aldrig haft några egentliga synhallucinationer, men i ögonvrån har jag vid ett par tillfällen sett som skuggor i hallen. Det är allt för mig.

Mina vanföreställningar har mest varit skrämmande och handlat om förföljelse. Tyvärr, har jag inga direkta roliga vanföreställningar att berätta om.
Mer
18 år 3 månader sedan #31206 av Frenia
Svar från Frenia i ämnet Rymdtroll
Jag skrattade inte direkt mycket när jag såg rymdtrollen i mitt sovrum. Men när jag insett att det inte var på riktigt skrattade jag väldigt mycket!