Syner..

  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33648 av
Syner.. skapades av
Min lägenhet är fylld med Ansikten som flyger framför mig och så hör jag deras hånskratt när jag springer ifrån dem.
Jag hör barn skrik överallt och det står en Kvinna med ett svärd i handen i min hall.
Jag måste jaga ut dem ur min lägenhet.
Allt det här är Carl Bilths fel..
Han skrattade åt mig när jag inte ta ett kort med kameran..
Jag hör hans skratt om nätterna.
Det är spindlar bakom tapeterna och väggarna andas var jag än är i lägenheten..
Konklusionen Carl Bilth kom med under reformen om att en viss partiledare hade blåljugit men det var ju att Carl Bilth blå ljög..
Dödspatrullen väntar utan för mitt hus..
Dom har svarta kläder och är beväpnade med Ak4or och tårgas..
Dom ska förflytta mig där den intelligenta livsformen lever och så ska dom göra experiment med min kropp..
Dom kommer att föra in olika instrument i min hjärna och leta efter något som heter AET_O2 som ligger gömt i kapslar i min hjärna..
Jag måste lyda dom övero makterna så att Xcuk inte tar över jorden och gör den till ett gigantiskt hav.
Dom övre makterna pratar om att jag är deras Utsende krigare som ska vinna kampen mot Livsformen Xcuk som planerar att förgöra jorden.
:cry:
Mer
18 år 2 månader sedan #33650 av Fredrik
Svar från Fredrik i ämnet Syner..
Tråkigt att du mår dåligt. Får du någon hjälp med mediciner och så? Ingen skall behöva ha det så jobbigt som du har det nu.
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33660 av
Svar från i ämnet Svar.
Jag har Risperdal 4mg: 1mg morgon 3mg kväll
Buspiron 30mg: 10mg morgon 20mg kväll
Oxascand 5mg vid behov
Nozinan 50-100mg kväll
Nitrazepam 10mg natt

Min läkare på vuxenpsyk tycker att jag har fel medicinering medans läkaren på beh hemmet säger att jag har helt rätt medicinering.

Mina diagnoser är Gravt Post Traumatiskt Stress Syndrom och Schizotyp personlighetsstörning med psykosliknande tillstånd.
Mer
18 år 2 månader sedan #33672 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Syner..
Får du någon terapi på behandlingshemmet? Det skulle säkert hjälpa dig med kognitiv beteendeterapi (KBT) eller något likande...
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33688 av
Svar från i ämnet Svar.
Jag har bott på ett Kognitivt behandlingshem under 2 år och det har bara hjälpt mig lite grann i vissa sociala situationer.. behandlingen var inriktad på min Jag identitet och inte andra saker som tex 9 år av psykisk och fysisk mobbning med mera.
Kognitiv beteende terapi är inte så framgångsrikt som man får höra om det..
Eller så är beh.hemmet jag bodde i misslyckat.
Mer
18 år 2 månader sedan #33691 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Syner..
Kanske psykodynamisk terapi är mer effektivt vid post-traumatisk stress syndrom... man får prata om det som har hänt och bearbeta det...

Jag har gått i psykospsykoterapi (psykodynsmisk) i flera år, och det gav mig en bättre relation till mina föräldrar än jag haft innan. Dessutom lärde jag känna mig själv genom terapin.

Jag har också prövat KBT, och det hjälpte mig med vissa fobier, och gav mig förståelse för att jag behöver min medicin, och att jag måste hålla koll på stressnivån så den inte blir för stark, för att kunna fortsätta må bra...

Skönt att höra att du fått hjälp med sociala situationer genom terapin på behandlingshemmet. Hoppas att du får bra hjälp med minnena från mobbningen också, så att du kan gå vidare i livet utan att lida av dem...