Syner..

Mer
18 år 2 månader sedan #33706 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Syner..
Synd att du inte mår bättre trots att du har en ganska grundlig medicinering. Märker du att medicineringen lindrar besvären eller gör den ingen skillnad? Jag tycker du skall prata med din läkare om vad som trycker dig för kanske går det att göra så att det blir bättre för dig
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33726 av
Svar från i ämnet Svar.
Jag tycker att medicineringen hjälper lite grann.
Jag föredrar att vara utan medicin helt eftersom jag slipper bli Parkinsonerad samt att jag känner mig mindre avtrubbad.
Jag vet att jag inte klarar mig länge utan medicin.. det kan gå några dagar och så blir jag psykotisk och vuxen psyk hotar med att lägga in mig osv..
  • kalle
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #33728 av kalle
Svar från kalle i ämnet Syner..
Ibland kan det vara bra att ha en egen tro som använder syner och rösterna till att hjälpa FN.Tex bestämmer du en del syner betyder x och du sänder x vidare till tex Y som har utbildning att behandla informationen
(tex tips om pedofiler) på så sätt kan man sätta press på rösterna :idea:
  • Myran
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 2 månader sedan #34725 av Myran
Svar från Myran i ämnet Syner..
rädd_18-årig_kille:

Så här ska du inte behöva må! Det är inte bra att du har två läkare vars utlåtande står i konflikt mot varandra! Det blir ju bara förvirrande för dig som patient. Men hur som helst låter det ju som de mediciner du tar inte hjälper dig, eftersom de har bieffekter som får dig att känna dig alltför avtrubbad. Tala med den läkare du tycker verkar mest vettig, din magkänsla kommer leda dig rätt, tro på dig själv, jag gör det!!

Jag går själv i "vanlig" terapi, kanske heter det psykodynamisk. Men för mig hjälper inte KBT. Jag har bla Post-traumatisk-stress-syndrom och för mig hjälper det mer att gå till grunden med vanlig terapi.

Jag tror att man kan ta sig ur svåra situationer, jag tror på att allt går! Men man måste vara tålmodig och inte ge upp hoppet och inte se det som ett misslyckande bara för man får återfall! Kom ihåg det! Stor kram till dig! Var inte rädd! KRAM KRAM!