Energi upp till huvudet

Mer
8 år 8 månader sedan #759398 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Energi upp till huvudet
Har aldrig upplevt men det finns kroppsliga hallucinationer och vanföreställningar. Om höjning av antipsykotikan minskar besvären så kan det vara något sådant.
Mer
8 år 8 månader sedan #760221 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Energi upp till huvudet
Ja jo, ja jo... Det hänger ihop på något sätt. Tror dock inte det är hallucination. Fast jag går på 16mg serdolect nu, så det finns inte mycket utrymme att höja.

Anchored in Christ ✟

Mer
8 år 8 månader sedan #760235 av Utomjordingen

Admin1 skrev: Har aldrig upplevt men det finns kroppsliga hallucinationer och vanföreställningar.


Förra året i höstas vad det som utomjordingar gav mig elstötar. Det hände strax innan jag blev inlagd på psyket.

Våren 1990 vad det som en massa strålar träffade min kropp så jag fick ont - kändes som min själ gick i sönder! Trodde då att det var utomjordingar som låg bakom.

Sen har det hänt någon gång att det har kommit strålar från mina ögon. Besatt? Onda andar!? :tänk
Mer
8 år 8 månader sedan #760369 av Zoidar
Svar från Zoidar i ämnet Energi upp till huvudet
Kanske inte har med utomjordingar att göra Utomjordingen. Jag har också upplevt att det kommer energi från mina ögon.

Anchored in Christ ✟

Mer
8 år 8 månader sedan #760427 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Energi upp till huvudet
Skulle gissa på kroppsliga hallucinationer.
Mer
8 år 8 månader sedan #760579 av Utomjordingen
Jag har en sådan här affisch som jag associerar hur det var med strålarna som träffade min kropp:



Fick nedtryckta känslor som slog över! Fruktansvärt var det! Jag kunde riktigt känna hur jag gick känslomässigt sönder för alltid.