Mitt "vanföreställningsyndrom"

  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36127 av Exocet
Jag tänker ibland på de symptom jag haft genom åren. ett av de mest vanligt förekommande är att jag sett mig själv på bild i de olika svenska herrtidningarna.
Här har jag en teori. Det kanske egentligen inte är någon som vill mig illa?
Det kanske är någon som bara velat få "med mig i gänget".
Jag kanske har tolkat situationen helt fel, det kanske är det som är mitt problem. Om vi nu leker med tanken att det inte är inbillning, och det finns ju de som jag känner som sagt att det inte är det.
För en del var egentligen rätt bra bilder...
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36132 av
Svar från i ämnet Mitt "vanföreställningsyndrom"
Nån snäll redaktör på fibban som vill få med dig i gänget? I porrgänget?

Det var en bra tokig teori. Du är vansinnig.
Fast egentligen tror jag ngn porrmodell är väldigt lik dig, och då ser det ju ut som det är du.
  • Exocet
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36133 av Exocet
Svar från Exocet i ämnet Mitt "vanföreställningsyndrom"
Så kan det nog kanske vara. Men det var kontaktannoser som någon privatperson skickat in, inte samlag eller poseringsbilder som tdningarna själva arrangerat.
Bara bilder på någon som var [i:3l6kw5yk]oerhört[/i:3l6kw5yk] lik mig: samma form och utseende på snoppen, samma ansikte och samma broskknöl på tummen som jag hade då. Jag har ett väl utvecklat detaljseende förstår du, inget går mig obemärkt förbi. En av fördelarna med Asperger.
En trevlig bild med egentligen ganska trevlig text till. Jag fattar inte idag att jag kunde ta så illa vid mig.
Mer
18 år 1 månad sedan #36138 av Fantasio
Jag sticker ut hakan lite och påstår att man nog borde minnas om någon intim bild tagits av en själv. Däremot kan jag mycket väl förstå om tankarna kommer, så sant som jag är kungen av paranoia. Det beror iofs lite på hur gammal bilden är. Idag knallar ju var och varannan person runt med mobilkamera. Om det är önsketänkande (äh, det lät lite hårt kanske) bakom tankarna så släng iväg en bild till tidningen. Bara du vet vad du ger dig in på.
Mer
18 år 1 månad sedan #36141 av Annapanna

Fredric skrev: Jag tänker ibland på de symptom jag haft genom åren. ett av de mest vanligt förekommande är att jag sett mig själv på bild i de olika svenska herrtidningarna.
Här har jag en teori. Det kanske egentligen inte är någon som vill mig illa?
Det kanske är någon som bara velat få "med mig i gänget".
Jag kanske har tolkat situationen helt fel, det kanske är det som är mitt problem. Om vi nu leker med tanken att det inte är inbillning, och det finns ju de som jag känner som sagt att det inte är det.
För det var egentligen rätt bra bilder...


Har någon tagit nakenbilder på dig?
  • Författare till inlägg
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36144 av
Svar från i ämnet Mitt "vanföreställningsyndrom"
Aha, men då kan det ju varit du, ngn som skulle driva med dig och mobbas skickade in en bild, men om texten var trevlig...eller om ngn snodde en bild på dig för att de kanske var feta och inte hade lika stor o grov eller så....

Klar man drabbas av en kris om man ser sig själv i en porrtidning utan att vilja medverka.

Har du bilden kvar? Varför inte scanna in o lägga upp ansiktet brevid ditt ansikte på din hemsida, så vi får se.
Snoppen får vi väl tro på ditt ord om.
:D