Är jag sjuk på riktigt

Mer
18 år 1 månad sedan #36241 av sisu44
Hej jag är ny här.Har ingen sjukdoms insikt fast jag känner i gen mig i mycke som handlar om schizofreni.Jag tror i stället att det finns olika falanger som försöker att få mig ur ballans.Genom att gillra fällor för mig.Men dom inser inte att dom skälva har gått över gränsen för hur man tar reda på vem man i gentligen är.Allt börja på Gottland i juni 84 jag märkte att jag hadde span på mig, polisen tänkte jag.Nu ska jag ha kul tänkte jag o sprang runt o strula utan o göra något kriminelt efter tre dagar så börja jag märka att fler o fler börja o haka på.Vanliga människor som bara hadde ett fånigt flin på läparna.När jag då gjorde mistaget o gå till polisen. För att förklara sitvationen att jag var grön men att dom hadde gått för långt med trakasireringen mot mig.Då garva chefen o sa att jag inbillar mig vem trodde jag att jag var.Efter det så blev allt mycke värre.Jag våga inte sova på nätterna. Hadde inga pengar o komma i från ön.På dagarna så blev jag störd när jag utmattad försökte o sova i någon park.Fick till o för mig att militär planen flög extra lågt för att jag inte skulle kunna sova.Efter en vecka utan mat eller riktig sömn så trodde jag att jag skulle skjutas när jag satt på toaletten. Hörde röster som sa skjut i mitten o jag slängde mig på golvet.(Är det fullt nu)
Mer
18 år 1 månad sedan #36396 av Teresia
Svar från Teresia i ämnet Är jag sjuk på riktigt
Hej sisu44

Jag tror inte att någon är ute efter just dig, för då hade de redan tagit dig. Skulle det vara så att det verkligen är någon som är ute efter dig så bry dig inte om det, för det kan inte vara polisen, för de gör inte på det viset.
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36399 av
Svar från i ämnet Är jag sjuk på riktigt

Efter en vecka utan mat eller riktig sömn så trodde jag att jag skulle skjutas när jag satt på toaletten. Hörde röster som sa skjut i mitten o jag slängde mig på golvet.(Är det fullt nu)

Inte konstigt att du börjar hallusionera efter det, för mig krävs bara några dygn innan ögonen blir trötta och börjar leva ett eget liv. Tomtar och troll förekommer ofta, då jag bor nära skogen.
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36400 av
Svar från i ämnet Är jag sjuk på riktigt
Jag menar att om jag inte tänkte logiskt i det lägena som uppstår av dålig sömn. Skulle jag nog bli riktigt dålig. ser jag tomtar för att jag inte sovit på tre dygn, vet jag varför de finns där, eller?
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36415 av
Svar från i ämnet Är jag sjuk på riktigt
hmm...