Börja o Leva

Mer
18 år 1 månad sedan #36251 av sisu44
Börja o Leva skapades av sisu44
Efter ett tag så börja jag o känna mig starkare typ 10 mån.Från att ha grubblat o skämts över själmords försöket, kände mig hämmad i min kontakt med andra.Fick nog av skogen o ensamheten. Så jag flytta upp till Stockholm börja som bil tvättare äntligen ett riktigt jobb där jag fick bra betalt fick till baka gnistan ok jag rökte varje dag men allt värka så bra åkte ner till Köpenhamn på karneval skälv träffa en svensk tjej på en Buss som haka på. Kommer i håg hur stålt jag var när jag tala om var i sverge jag kom från (jag viste inte bättre då)Jag hadde det under bart där nere alla var glada det var för mig en ny känsla.Min bästa sommar. Jobbet blev tyvär lidande ville nu göra allt jag missat.Förstog att jag kastat bort mitt liv på fel umgänge o droger i fel by hadde fasnat i fel fack typ (Loser) tragist att jag inget märkte.Mer än att myndigheterna hadde behanlat mig som skit.Förstog inte hur illa mina så kallade komppisar bettede sig utnytja o tråka en men jag anpassa mig trodde att livet var som det var. Utan att förstå vad som på gick bakom min rygg. (så känns det nu i efter hand kan vara nojer)Till baka till värklig heten tjejen jag träffa hon visa sig ha varit med om liknande upplevelser som jag.Jag blev förälskad i henne hon gjorde mig till en man och en stolt far.Att jag sen kanske inte var mogen för o bli en bra farsa.Men jag skulle i vilket fall ta ansvar över mina barn jobba sluta vara kriminell.För hachet var inga probblem för mig som jag kände då.Trång bodheten var värre.bla bla (det tar vi i boken senare) Hoppar fram i handlingarna till 3 aug (fortsätter nu)