Andra på draget

Mer
18 år 1 månad sedan #36254 av sisu44
Andra på draget skapades av sisu44
När jag upptäcker att händer igen så blir jag Glad och tänker att nu äntligen ska sanningen komma fram kosta vad det vill. Jag slutar tvärt med amf som jag fasnat i efter sepparation 3 års dagilt missbruk fast jag hadde börjat o ta det lungt dom sista 2 åren.Hadde under dom sista 5 åren fått några back flachar då jag tyckte att folk börja o grupera sig mot mig.Hörde även då o då snack på radio som var som pikar mot mig mest bög snack.Fick vara med om konstiga händelser.Polare snacka i gåtor många ljög utan att skämmas det var i den vevan en ginngel börja gå på P3 som lät o låter Tikiti kaha som är snar likt mitt namn.Skickar brev till personer inom medja som jag tyckte värka seriösa 5 styckna.Ville ha hjälp så att man änkelt skulle kunna göra en konfrontation lösa det som störde dom som förföljde mig för nu var jag säker det stämde det var inga nojer.Men ingen svara börjar o känna mig hatisk frustrerad känner även att Radio lysnadet börjar o göra mig Pyckotisk det känns så ovärkligt att dom pratar om mig.Samtidigt som jag känner mig trygg o frisk själv för nu arbetar hjärnan på 85-90 % kappasitet i stället för normala 25-30 % Det som känns bäst är att jag sover hur bra som hälst inga mardrömmar utan utvilad o bered att i dag ska det ske (konfrontationen) men inget händer.Är nästan redo o slänga in en brand bomb i en tom polis bus för att som jag trodde nu skulle alla förstå att nu hadde dom gått för långt.I slutet av september så råka jag få tag i NYA Testamentet (fortsätter nu)
Mer
18 år 1 månad sedan #36298 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Andra på draget
Du kan fortsätta skriva på samma tråd... clicka på "svara" så kan berättelsen få plats i samma tråd...

Det blir lättare att läsa dina inlägg om du gör mellanslag ibland så det blir stycken...

Kul att du hittat hit till Viska... låter som om du haft en jobbig tid... hoppas att du snart mår bättre...
Mer
18 år 1 månad sedan #36301 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Andra på draget
Sisu44! Jag fick samma sak till mig när jag började skriva inlägg på stenåldern på Aftonbladet.

Jag kan säga, att avdela det du har att skriva i stycken, så blir det genast lättare att läsa. Och du! Fler läser dig också då.
Du är MYCKET välkommen till viska.se!

Jag tycker mycket om det du skrivit hittentills! :lol: :lol: :lol:

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum