Andligt upp vaknande

Mer
18 år 1 månad sedan #36257 av sisu44
Har väll alltid trott på en Gud på ett plan men inte på riktigt ordentligt.Har visserligen förbannat honnom för allt skit som hände mig typ när moppen inte starta så var det hans fel.Då stava jag Gud med fyra bokstäver.Men nu när jag upptäkte att det stog fel i NYA TESTAMENTET (det handla om läsning på daglig basis) då stämde inte sidorna överräns.Fick det bekräftat av dom som hadde tryckt upp det lilla pocket utgåvan (fel tryck) just den utgåvan intresant tyckte jag som vid det laget var så självcentrerad så jag tyckte till o med att dom pratar om mig i en amerikansk prat show.När jag läser så börjar jag o förstå varför saker som hänt mig o andra har en mening.Fylls av en indre frid då det står klart för mig hur dumma folk i gentligen är.Även att ord o handling inte räknas utan att det är hur man tänker som avgör vad som är RÄTT o FEL.Sen fick jag massa andra uppslag som jag då inte var mogen för men jag blev frälst i samma veva.Levde helt nyckter i 6 år på bara min tro.(fortsäter i morgon) God Natt..Sisu44
Mer
18 år 1 månad sedan #36299 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Andligt upp vaknande
Vad fint att du har en så stark tro... det måste vara en stor hjälp för dig...