Utanförskap

Mer
18 år 1 månad sedan #36768 av sisu44
Utanförskap skapades av sisu44
Det är för mig bara förnamnet.Nu när jag vet hur verkligheten ser ut.Från att trott att jag var född under en speciel stjärna.Att vissa saker som händer i mitt liv har en mening.Undrar bara hur mitt liv sett ut om folk inte hadde satt krokben för mig på alla möjliga sett.Men jag ska inte sitta här o harmas över att allt skit jag fått gå i genom på både gott o ont.Det jag inte förstår är att ingen kliver fram och talar om att allt stämmer ang drevet.Så att jag någon gång kan få försvara mina handlingar.Är helt införstådd med att det finns falanger som vet allt som jag gjort allt som jag pratat om i telefon samt skrivit på datorn.Även kommit så nära dom kan när det gäller hur jag tänker. Skrev en gång en lista ang mina räddslor märkte senare att någon hadde rivit bort en bit papper så att jag skulle förstå det.Det är nämligen det som medja P3 andvänder sig av när dom ska göra sig lustiga över mig.Kan motvilligt ärkenna att till en del så har det faktist hjälpt mig (Massmedialterrapi) Är mycke bättre en när man sitter en bland folk o dela med sig av sitt liv och hur man tänker.När dom redan har fått sin bild av mig.Då blir man bara sjuk av att höra folk prata i gåtor för att jag ska förstå vad dom tycker är det bästa för mig att förstå.Vem har lysnat på vem och förståt vad den andra menar.Det är det som jag vet blir fel.För att förstå mig så måste man vara insatt i hur mitt liv sett ut. Det hadde jag tänkt o förklara i min bok.Men jag får väll skriva lite till så ni får en något bättre eller en rättvisare bild av mig.För tänk på att jag går omkring er påtänd paranoid med panikångest för att jag äntlige ska få chansen medan ni bara flinar.Min enda till fräställese är att jag då vet att jag har rätt men ni ska veta att jag lider.Det är lättare om jag sluta då är jag mycket starkare men jag vet att då händer det värsta att nojorna försvinner och man vet inte vad som är rätt eller fel.Det ska ni få förklara, vad skulle det vara bra.Det var mina tankar just nu.Börjar nu med o förklara min syn på Utanförskapet.sisu44 förize=18][/size]
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #37063 av
Svar från i ämnet Utanförskap
är du krigsbarn?
Mer
18 år 1 månad sedan #37076 av Isa-Alise
Svar från Isa-Alise i ämnet Utanförskap
Jobbigt att känna sig utanför och jobbigt med nojor... det känns igen från perioder då jag själv mått dåligt... hoppas att det känns bättre snart...