Hur allt börja

Mer
18 år 1 månad sedan #36781 av sisu44
Hur allt börja skapades av sisu44
Utanförskapet kände jag av första dagen i skolan.Från att känt mig som alla andra pojkar ok lite livlig o för nyfiken var jag väll redan då.Men jag tycker att jag växste upp i ett harmoniskt hem vad kunde jag jämföra med.Jo min kusins dom värka ha mera pengar en vi hadde.Men nu första dagen i skolan jag var spänd o närvös då lärarn börja ropa upp allas namn jag var berräd upp med handen o bara säga ja (bus enkelt) Men när fröken eller han (kommer inte i håg alls nu) fråga om alla nu hadde blivit uppropade så kändes det som alla titta på mig och jag räkte upp handen o sa ja alla skratta.Funderar nu om det var menigen att jag skulle sitta i fel skola på min stora dag.Men vaktmästarn körde mig (tror jag) körde mig till rätt skola.Fick på det viset vara med om två upprop för jag han med den i nya klassen. Det jag kommer i håg var att jag sprang o jaga tjejer medan tjejerna jaga dom andra killarna.Tror att det var i ettan jag dansa för första gången på en klassfest då inga tjejer ville dansa med mig.Så jag bjöd upp fröken hadde en egen stil som gick ut på att jag drog fötterna framm o tillbaka med tårna ner i nålfilts matan vilket med förde att jag fick vatten fylda blåser på minst 8 av mina tår.Det tog tio år innan jag dansa nyckter i gen vet inte om det var just den händelsen som gjorde att jag stanna hemma under en lång tid.Fick i vilket fall byta skola och börja i en Värsting klass års kurs två där var vi 7-8 killar som levde våra egna liv.När vi inte fick som vi ville så klättra vi upp i en stor gran.Kommer i håg att vi fånga en mus som vi skulle överaska fröken med men när vi lämna fram den så hadde den dött.Jag bröt foten då jag skulle visa hur vig jag var när jag hoppa över ett dike.Det ända som var jobbit det var att jag inte våga åka his så jag fick hoppa upp två våningar när jag skulle gippsa mig.
Men det förde med sig att jag slapp få stryk av några killar som alltid skulle bråka med mig när jag vänta på taxin dom gick i sexan.Tog tabbe på en av dom värsta 30år senare på ett fult sätt utan att veta om det.Efter en termin flytta jag till baka till den gamla skolan fast i en annan klass hamna ofta i bråk det värsta var att jag alltid börja med o grina innan vi börja o slåss.Fick alltid känna mig som en förlorare fast jag i bland vann.Skulle en gång visa hur tuff jag var genom att springa framför en traktor med skopa vilket med förde att jag hamna i skopan som tur var.Blev för första o enda gången bjuden på födelse kalas av en kille som nog var min ända kompis vi gick i samma klass i ettan.Samma person dök upp hemma hoss mig 25 år sedan när jag precis hadde blivit Pappa för försa gången.Det var nog ingen till fällig het.Fast jag blev glad då.Starta upp års kurs tre i OBBS klas.Där fick jag lära mig o skilja på B o P det gick ut på att jag fick lägga en liten pappers lapp i hannden och hålla upp den mot munnen flög den i väg så viste jag att det var P som gälde.Det tog jag med mig till andra terminen i trean.Så varje Rättstavnings timme blev roliga timmen då jag var clownen.Kommer i håg min första kärlek från års 1 hur jag försökte närma mig hänne på alla sett jag kunde komma på.Från att jaga.Till o sätta mig brevid henne i matsalen med den på földen att hon föll i gråt.Hon gick inte heller på tricket när jag ville ge hänne en stor påse kulor så nobba hon.Men det var inte förrän vi spela brännbol jag förstog att det var kört.För när jag skulle slå så backa alla jag snegla lite snett på min Ängel för att se om hon titta på mig. Vilket medförde att jag med full kraft fick ett sne slag rätt i pannan på henne.I fyran bytte jag skola och kom till en ny klass där blev jag kär i tjejen med dom största brösten det gick lite bättre hon sprang inte så fort så lite lyckades jag klämma på dom.Hadde den romantiskaste rodd tur med hänne.Under en klass resa fjärilar i magen pirr i pungen Full måne men ville inte rusa på eller så var jag för blyg.Nästa dag kom en bond raggare från orten.Han lyckades hångla med henne redan första kvällen.Jag fick känna av svartsjukan för första gången.Annars var dom flesta ganska snälla behövde inte känna mig så utanför.Kommer i håg hur jag försökte impa på tjejerna genåm att springa in i tjejernas omklädnings rum helt naken. Vilket med förde att fröken börja o byta om i våra omklädnings rum det var ok för mig men dom andra killarna blev sura på mig. När vi börja års kurs 7 så börja Utanförskapet göra sig på mind.Börja o känna mig mobbad o lurad av mina egna klass kompisar dom peppa mig att göra saker sen skvalra dom på en gång kommer i håg stink bobber somjag fick slänga i klassrumet en annan gång peppa dom mig o pissa på bastuagregatet i badhuset det sväva gula flagner ända ut i simmhallen och som det lukta.Hela klassen blev portad över ett år.Alla var arga på mig ok det kunde jag väll ta.Vi kom ändå fram till att det var inte bara mina lunger som var störst i klassen. Jag var den första som fick moppe i klassen inte för att jag fick känna mig så stolt för det var en tio år gammal mopped en Monark.När det var nya Suzuki som gälde.Blev mer o mer på mind om hur vi bodde som fatti lappar hadde lyckats dölja det bra innan det var litet ute dass bara kall vaten.Alla andra bode i stora villor.Har alldrig skämts så mycke som när hela moppe gänget dök upp på min gård.Hadde en kompis som jag var med han tog med mig på segling o landet vi hadde kul.Börja dricka o röka och umgås med äldre killar men blev ofta lurad o kränkt utan att jag trodde jag led.Det var bara så försökte imppa genom o snatta gav nästan bort allt gratis då jag inte kunde ta hem något.Börja även röka Hach trodde jag var cool när jag hägnde med dom tuffa killarna.Att tjejerna skulle bli inpadde på mig.Lyckades charma en tjej som jag blev kär i.Hännes pappa var en förstående man som jag resppektera så pass mycke så att jag till och med åt kavjar utan o ulka mig,Vid första middagen.Vi var till sammans ett halv år sen flytta hon utomlands.Hadde börjat prova Amfetamin.Lysnar på pajasen adam alsing o hans drängar hur kul har ni i gentligen ni är så billiga som ställer upp på maktens spel.Skriver mer sen...sisu44