Min största skam

Mer
18 år 1 månad sedan #36805 av sisu44
Nu får ni sätta in er i min situation så kommer ni att förstå hur man kan fönedra sig som jag gjort när alla värkar o hata en det var inget jag förstog då. Utan kommit till insikt skälv.Nu så när jag efter hand blev mer o mer utfryst.Så börja jag söka mig innåt stan.Prova ragga på krogen men jag hadde inget flyt jag behövde värkligen sex o kärlek.Hamna nere i klara kvarteren till en början blädrande i portiningar sen kolla jag på filmer man såg väll några som satt o runka.Inget man direkt brydde sig.Men en gång så var det en äldre man som stanna upp i sin bil o fråga omjag ville hoppa in så jag hoppa in sen fråga han om jag ville bli av sugen kåt som jag var så varför inte.Efter som jag som liten hadde lekt som jag trodde alla killar gjorde utan o tänka på att det var Bög sex man höll på med.För det var tjejer som man drömde om o ha sex med.Jag blev avsugen det var ok fick en hundring för det tror inte en jag skämdes just då. Det hände väll några fler gånger.Hellt plöttsligt så skulle jag skickas i väg på ett kollektiv trodde jag skulle vara där i ca två veckor.Jag var där i 14 månader det var nyttigt för mig.Lärde mig att dansa nyckter fick självförtoendet till baka så pass så att jag till och med tog på mig att föreläsa för en 8 klassare med 45min till godo.Jag sa vi kör sen gick jag in och prata i en timme eller var det två tyckte att jag nådde fram till kidsen utan att ens roddna när jag förklara hur spermierna såg ut när man rökt Hasch snea en del hadde kluvna svansar o så.Börja o förstå att det fanns något annat liv en droger ok vi försökte väll o beställa ner någon gång men det var någon som tjalla.Jag var ledaren vi var tre killar o en tjej.En dag efter ett halv år tror jag så skulle alla rymma men jag stanna bara för att jag viste att min Mamma skulle börja o grina och oroa sig.Hadde sett hänne lässen för många gånger typ alla kvart samtal.Fick åka utomlands i en månad det var det häftigaste jag varit med om. Träffa en tjej som jag blev kär i börja komvux enda fnurran var att tjejens farsa hadde o gillat mitt sälskap han sa att hon skulle inte vara något expriment.Då fatta jag ingen ting kände mig kränkt o sårad men nu förstår jag.Bra gubbe jag hadde sackt samma sak om jag viste.Nu var det bara två veckor kvar till jag skulle åka på min första permition en av grabbarna hadde rymt o ringt ner han ville ha hjälp.Jag ficksa så han fick sova hemma hoss morsan o syrran morsan var på semester efter någon dag så skulle vi hellt plöttsligt ha samling kl var ca 23 då visar det sig att han har åkt fast och tala om att det var jag som hadde hjälpt honnom.Det sluta med att jag blev utslägnd mitt i Natten.Det tog mig hårt.När tjejen skulle åka med ett band i byn till Stockholm så blev jag jätte glad men när jag kom dit så hadde hon inte åkt med.Jag blev knäckt gick ner o horra inte för pengar utan för o få kärlek (sjukt ja vist en själslig sjuk dom som man kan hamna i om man aldrig har fått någon kärlek som liten.Det har ni mage o göra er lustiga över. Hadde jag varit gay så hadde jag kunnat köpt det och hadde jag varit BS så hadde jag inte valt äldre män.Utan jag sökte en faders gestalt som skulle ge mig kärlek som jag aldrig fick då jag inte viste att min pappa inte var min pappa för än grannen tala om det när jag var 12 år det är det som gör att jag inte ens kan ta livet av mig.För att mina barn ska få vara i fred o inte tro att pappa är sjukare än vad han varit.Finns även andra saker innom familjen som jag inte kommer att ta upp förren.Jag får klartecken vet att det finns folk i min närhet som mörkar.Förstår ni nu varför o hur jag orkat för hör man att det är Peddofili och incest som jag skulle vara inblandad i då är det bara en sak som gäller att överleva så att alla kan förstå hur till fälligheter kan få förödande konsikvencer. Men jag klandrar ingen för vad ska man tro.När dessutom kommer fram två pinsama grejer ang djur.ja hur nyfiket får ett barn vara för att inte ansses vara tokigt.Jag kan bara garva det var det sista jag trodde skulle komma fram.Men att medvetet ha varit elak mot djur har jag bara varit två gånger.Det var när våran katt hadde fångat en hackspett som var så skadat att jag var tvungen att avliva det.Prova mitt luftgävär på kollektivet sickta mot en fågel trodde aldrig det gick så långt förtvivlad så begravde jag den.Det är det jag menar med att jag är stolt över den jag är om man ser till hur sjuk jag varit.Det finns säkert saker som behöver diskuteras.Men jag vet att jag kan varken slå eller våldta en kvinna.När jag knappt kan slå en kille på käften.Försök inte o utmana mig i fall jag börjar o gråta hur pinsamt skulle inte det vara.Sen ska ni veta att vinden det var en fälla som jag kan dra en annan gång.Förstog direkt när jag såg Lena Pilipsson med mick stativet.Tänk att jag kan vara så iskall att det dröger så länge.Men jag ville ha mina hemligheter i bak fickan när jag skulle bli konfronterad.Eller i bästa fall fått en summa pengar så skulle ni få en bok som var lite annorlunda men sann.Kiss snacket är riktad mot den personen som ville att jag skulle pissa för pengar det är samma persson som lova att förstöra mitt liv nämligen min första socsnubbe.Han höll på att nästan lyckas men värst är det för mina barn som har fått lida i onödan.Att jag inte har hafft mer sex en 2-3 gånger senaste halv året kan jag åkså förklara.Men inte varför jag sprutar innan det går för mig det har varit så i två månader nu när jag runkar.Ni får ursäkta språket samt alla fel stavningar. Bollen är rund passa RÄTT...SISU44
  • Besökare
  • Besökare
18 år 1 månad sedan #36807 av
Svar från i ämnet Vad betyder Sisu?
Hej!

Kan du förklara, är du snäll, vad Sisu betyder?

Är det finska?


Tacksam för svar.


/Mollie
Mer
18 år 1 månad sedan #36831 av Undrande
Svar från Undrande i ämnet Min största skam
Sisu, det verkar ju iaf som du varit med om en hel del, ditt liv är ju som en film.
Mer
18 år 1 månad sedan #36836 av sisu44
Svar från sisu44 i ämnet Sisu
Hej ja det är finska.För mig betyder det Urkrafft = den sista kraften som över ger än innan man ger upp...Sisu44