Döda vinkeln

Mer
6 år 8 månader sedan #966857 av Bomb
Svar från Bomb i ämnet Döda vinkeln
det är det som är så konstigt, jag går redan på (bl.a) clozapine?
Mer
6 år 8 månader sedan #966862 av CODA68
Svar från CODA68 i ämnet Döda vinkeln
Jag har också skuggor i ögonvrårna och ibland på natten figurer, ser ut som Gollum ungefär, som skriker och mumlar runt min säng. Riktigt obehagligt, och ibland hoppar jag också till, ren reflex tror jag.
Mer
6 år 8 månader sedan #967042 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Döda vinkeln
Jag har bara sett en skugga i ögonvrån en gång och det var en skugga i hallen. Jag hoppade till.
Mer
6 år 8 månader sedan #967044 av memphis
Svar från memphis i ämnet Döda vinkeln
detta händer för mig också. både när jag är helt vaken en skugga som drar förbi och när jag är nyvaken mitt i natten/nattskräcksvarianten.
Mer
6 år 8 månader sedan #967063 av Nissegossen
Svar från Nissegossen i ämnet Döda vinkeln
Har hänt även mig, det var något konstigt synfel som uppträdde jag kontaktade ssk på vårdcentral och jag var rädd för näthinneavlossning hon ringde synakuten på Mölndals sjukhus, men på henne verkade de inte tycka det var något farligt men satte upp en akuttid till läkare, men jag sade direkt till läkaren att det har inte uppträtt igen sedan igår. Jag bara gick då, utan undersökning

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 8 månader sedan #967096 av wasp
Svar från wasp i ämnet Döda vinkeln
Nattskräcksvarianten har jag haft sedan 10 års åldern. En skugga som vandrar från vänster till höger och om ett tag vice versa. När jag var barn döpte jag den till svartsatan.