Röster tillbaka, höja medicin?

Mer
6 år 4 månader sedan #1000179 av Zoro
Det vill man ju inte.
Mer
6 år 4 månader sedan #1000186 av Admin1
Ibland kan tillägg av SSRI-antidepressiva vara bra för de minskar ångest. Det finns studier som tyder på att röster och vanföreställningar kan minska med 17 %. Sedan minskar också dödligheten med 40 %.
Mer
6 år 4 månader sedan #1000190 av Zoro
Det har jag :) har hjälpt mig mycket.
Mer
6 år 4 månader sedan #1000191 av Nissegossen

Zoro skrev: Jag har så låga doser så jag får inte så mkt biverkningar. Jag är glad att jag har hittat ngt som funkar, vad jag förstår är det svårt med mediciner mot röster.

Jag har testat olazanpin och quentiapin(stavning) men de hade hemska biverkningar.

De som hade Cisordinol på 70-talet sade om den medicinen, sitta såsom på nålar och bokstavligen sprang fram och tillbaka i korridoren, men de hade högdosbehandling på medicin och då även jag hade högdosbehandling då av Siqualone i mastodont sprutor.

Om jag säger att underhållsdosen var 14de dag var 6,25 mg var högdosbehandlingen 250 mg och jag en gång på en vecka fick fick två stycken injektioner på 250 mg gjorde att jag inte kunde sitta och äta vid bordet knappt, den läkaren och hans ordinationer var sanktionerad av dåvarande socialstyrelsen, de sket i hur det gick för patienterna.

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1000193 av Nissegossen
Samt på den veckan två injektioner med Hibernal 100mg vardera och då har jag läst i journalen från den gången, var tredje timme vid behov

Finns numera här viska.richardhandl.com/index.php Viska 3.1 om schizofreni forum
Mer
6 år 4 månader sedan #1000229 av Zoro
Usch, låter inge vidare..