Börjar tvivla på psykoser?

Mer
6 år 3 månader sedan #1009411 av Encingnerius

aviva skrev: Jag är spirituellt död tror jag.


Har inte alla vi våra själar ^^?
Mer
6 år 3 månader sedan #1009420 av aviva
Svar från aviva i ämnet Börjar tvivla på psykoser?

Encingnerius skrev:

aviva skrev: Jag är spirituellt död tror jag.


Har inte alla vi våra själar ^^?


Jo, men de kan dö. Min själ har förblött eller svultit ihjäl, jag vet inte säkert,
Men kroppen lever vidare så jag är både död och levande. Egentligen död men folk uppfattar mig så klart som levandes.
Själslig död.
Mer
6 år 3 månader sedan #1009422 av Encingnerius
En gång kändes det som att halva min själ flög uppåt, ut ur min kropp. Sedan så var det inte mer med det. Jag känner mig hel nu, nu för tiden.
Mer
6 år 3 månader sedan #1009425 av aviva
Svar från aviva i ämnet Börjar tvivla på psykoser?
Men då är du hel. Jag tror att du är hel.
Annars hade du inte sagt att du var hel. Du är hel. Jag tycker att det är bra.
Borde jag vara avundsjuk? Du är hel, många andra är hela. Jag tror de flesta jag möter ute på stan är hela, inte alla men de flesta.

Nä, jag ska inte vara avundsjuk, själen är djupare än så.
Ta inte mina ord på allvar, bara strunta i dem. Jag kanske säger för mycket, och ingenting stämmer.
Mer
6 år 3 månader sedan #1009606 av Admin1
Svar från Admin1 i ämnet Börjar tvivla på psykoser?
Skulle tro att man undrar efter första psykosen om vad som var sant. Overkliga vanföreställningar kan nog vara lätt att avfärda, medan vanföreställningar, som kan vara sanna kan vara svårare. Vid vanföreställningssyndrom dominerar verkliga vanföreställningar. Jag rekommenderar en psykolog och KBT för att diskutera dina vanföreställningar. Det lättar om man kan avfärda dem.
Mer
5 år 11 månader sedan #1057608 av keer86
Svar från keer86 i ämnet Börjar tvivla på psykoser?

aviva skrev: Jag har nästan lagt senaste psykoserna på hyllan, men idag när jag vaknade slog tanken mig att tänk om jag hade rätt, tänk om allt var på riktigt.
Ibland förstår jag att det inte var som jag upplevde det, men nu har jag tappat det tänket och börjar undra om det verkligen hänt och var på riktigt, alla syner allting kanske var där ändå?

Ingen som kan svara det vet jag, men jag undrar om ni känt liknande?

Har du drabbats av "psykos" och blivit märkligt behandlad i psykvården?
Har du haft uppfattningen att tankar kan komma utifrån?
Har du känt att texter, symboler, sånger och omgivning "talar" till dig?
Har du haft mer eller mindre paranoia?
Känner du en oro eller ledsamhet, ängslan eller frustration som ligger djupt rotad?

Detta är vad det egentligen handlar om, den ofiltrerade sanningen:
Det pågår och har alltid pågått ett biologiskt krig. Det är "skapare" mot "vilseledare", det goda mot det onda. Krafterna som styr är det som alltid kallats Gud och djävulen. Dessa krafter kommunicerar med oss via tallkottkörteln. Långt ifrån alla är inblandade i det biologiska kriget men du som läser detta kanske är det och möjligen kan detta vara till hjälp för dig att förstå.

Ondskan styr egentligen världen och har gjort det länge. För att påverka i kampen skapar "skaparkraften" jordänglar som har ett mer eller mindre viktigt uppdrag för en bättre värld. Dessa kan ofta ha ett tics, vilket betyder att klockan tickar för uppdragets genomförande och ticset, själva rörelsen, påminner vad uppdraget är.
När man blir väckt (kallas "on") får man information via tallkottkörteln. "Biologiska bevis" erhålls genom att omgivning och "skaparinformation" - sånger, skrifter, färger, symboler mm bekräftar information i tanken. Det hela sker i perfekt symbios också tillsammans med minnen varför man upplever att omgivningen talar till en och ger information.

Detta är inget sjukdomstillstånd som psykvården försöker få det till.
Psykvården styrs i hemlighet av Illuminati, djävulsdyrkarna, som ser sig som elit och egentligen kontrollerar världen via den djupa staten - Deep state, som egentligen styr i skuggorna. Demokrati är en illusion. Illuminati finns mitt ibland oss och kommunicerar med symboler och ordval med underförstådda betydelser. Även Illuminati utnyttjar kommunikation via tallkottkörteln, det sk. Tredje ögat aka det allseende ögat. Men då de är djävulsdyrkare håller de hemligheten för sig själva. De låtsas vara vetenskapligt orienterade men det är bara en fasad. De är vilseledarna.

Psykvårdens egentliga mål är att eliminera jordänglar. Personer som kommer bli "on" spåras och blir sk. Target Individuals - TI. Man försöker få in personen på psyket och med hjälp av psykofarmaka förhindra kommunikationen och förneka personen sanningen genom att intala att denne är sjuk. Vanliga skötare och sjuksköterskor känner normalt inte till hemligheten men i de högre regionerna är det känt. Detta görs alltså för skattepengar utan allmänhetens vetskap och har pågått i decennier. Illuminati för ett krig mot Gud.

Den oro eller nedstämdhet den "sjuke" känner beror på nåt större, felet i världen från perspektiv vilka de är - ofta kreativa skapare. Det kan visserligen vara betingat av arv, uppväxt mm men inget är en slump.
Psykofarmaka kan få personen att må bättre men detta är egentligen genom att förneka vem personen verkligen är och varför denne egentligen känner som den gör. Paranoian som många "patienter" känner är befogad då de har fiender i det biologiska kriget.

Det som nu är på väg att hända i världen är ett stort uppvaknande gällande vad som egentligen pågår. Uppvaknandet måste ske för en verkligt fri och fredlig framtid. Jag ber därför dig som känner dig träffad att skriva ner din historia och analysera vem du verkligen är. Informationen är viktig i den storm som är på ingång.
Känner du dig träffad? Sträck på dig! Du har något som många inte har och kan förstå - du är utvald av skaparkraften.