Jag hör nån skriker från väggen?

Mer
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1201478 av Clean
Zombiesar på Ica! Hehe! Jag brukar vara rädd innan jag går in i affären att nån bil ska stanna och plocka mej in. Vilka det är om kriminella eller Säpo vet jag inte.

Geta skrev: Jag hörde skrik från lägenheten ovanpå men det var bara mina grannar som hade sex.

Dom kanske hade sex inuti ditt huvud oxå?
Last edit: 4 år 5 månader sedan by Admin1.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201480 av memphis
Jag brukar höra en hel del dunsar i taket. Vet inte vad de gör däruppe. Det stör mig inte så jag skulle aldrig klaga, dels för att min hund skäller kl 7 på morgonen de dagar jag är hundvakt. Hon har ett mycket gällt skall,!men hittills har ingen klagat.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201487 av Clean
Skäller hon länge? Ja har man bra grannar så behöver man inte bry sig. Om det är nu inte kärringar med makt och inflytande eller svin till män. Klibbiga idioter.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1201489 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Jag hör nån skriker från väggen?
när jag låg inlagd på psyket 2013 , på översta våningen, så hörde jag också som om det vore folk ovanför som om de flyttade på möbler och grejjer. tänkte inte på det så långt, förstod att det var något mysko.
Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201493 av memphis
Nej AddictedWhore, hon skäller bara fem gånger: vov vov, vov vov, vov. Så det kanske inte gör så mycket.
Mer
4 år 5 månader sedan #1201496 av zoegas
Jag har hört folk säga saker till mig i ventilerna och sånt. Slagsmål ovanför, så man trodde det var mord på gång. Men när jag gick upp till våningen ovanför var det tyst.

Åk hem, Packa och lämna planeten!

(╯°□°)╯︵ ┻━┻