Repetera konversationer för sig själv efteråt

  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan - 4 år 5 månader sedan #1207747 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Repetera konversationer för sig själv efteråt
inget tecken ska givas detta onda släkte, förutom Jonah-tecknet som var i magen på sjö-odjuret tre dagar och tre nätter sade Jesus Kristus Guds Ord och Guds Son

Recard2016 skrev: Det var en kvinna som sa att min hund inte skulle skälla som han gör. Jag visste inte vad ja skulle säga, sen 3 dagar efteråt kom ja på de, skulle sagt; "nej de ska inte du heller göra!" o blev förbannad på mig själv för ja inte kom på de då.

Last edit: 4 år 5 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 5 månader sedan #1207789 av Clean
Efter jag hade pluggat ämnet argument och analys. Så gick min käft som fan till allt och alla. Alla var helt chanslösa. Idag bryr jag mej inte. Men om du trampar på mina värderingar så lär du få skit!
  • ingrid64marie
  • Besökare
  • Besökare
4 år 5 månader sedan #1207793 av ingrid64marie
Svar från ingrid64marie i ämnet Repetera konversationer för sig själv efteråt
känner igen mig själv i det här, kan också reflektera på vad som sagts, och ibland på vad jag borde svarat men inte gjorde. Kan undra om det är så för alla människor oavsett vad du är.
Mer
4 år 4 månader sedan #1212962 av Rrusheflower
Jag brukar prata högt med mig själv ibland.
Mer
4 år 4 månader sedan #1213000 av Zoidar
Ibland pratar jag med mig själv när jag handlar. Det händer att folk tittar på mig.

Anchored in Christ ✟

Mer
4 år 4 månader sedan #1213006 av wasp
Ja, så började hela psykresan för mig. Repetera dagarna i minnet och säga allt som inte blev sagt tyst för mig själv. Först vid 1.30 tiden somnade jag och var dödtrött vid 7.30 då jag blev väckt. 1975 gick ht i åk 2 på gymnasiet, så halva åk 2 och hela åk 3 hade jag sömnmedel för att kunna somna vid 22.00 tiden. Tidiga tecken?? Tror det! I den åldern bör man kunna sova när som helst utan sömnmedel.