Repetera konversationer för sig själv efteråt

Mer
4 år 5 månader sedan #1205373 av Admin1
Det låter som tvång eller OCD. Ibland kan SSRI minska tvångstankar.
Mer
4 år 4 månader sedan #1207677 av Fragile80
Jag brukar diskutera i huvudet om diskussioner jag haft med någon. Vad sa jag och vad sa hen osv. Extra mycket blir det om det vart ett negativt samtal. Då kan jag komma på saker jag önskar att jag sagt.
Men jag tror det är rätt vanligt att "vara såhär"
Mer
4 år 4 månader sedan #1207681 av Geta
Det är jättevanligt att göra så.
Mer
4 år 4 månader sedan #1207684 av Recard2016
Det var en kvinna som sa att min hund inte skulle skälla som han gör. Jag visste inte vad ja skulle säga, sen 3 dagar efteråt kom ja på de, skulle sagt; "nej de ska inte du heller göra!" o blev förbannad på mig själv för ja inte kom på de då.
  • PsychoWard
  • Besökare
  • Besökare
4 år 4 månader sedan - 4 år 4 månader sedan #1207747 av PsychoWard
Svar från PsychoWard i ämnet Repetera konversationer för sig själv efteråt
inget tecken ska givas detta onda släkte, förutom Jonah-tecknet som var i magen på sjö-odjuret tre dagar och tre nätter sade Jesus Kristus Guds Ord och Guds Son

Recard2016 skrev: Det var en kvinna som sa att min hund inte skulle skälla som han gör. Jag visste inte vad ja skulle säga, sen 3 dagar efteråt kom ja på de, skulle sagt; "nej de ska inte du heller göra!" o blev förbannad på mig själv för ja inte kom på de då.

Last edit: 4 år 4 månader sedan by PsychoWard.
Mer
4 år 4 månader sedan #1207789 av Clean
Efter jag hade pluggat ämnet argument och analys. Så gick min käft som fan till allt och alla. Alla var helt chanslösa. Idag bryr jag mej inte. Men om du trampar på mina värderingar så lär du få skit!